مدیر کمیته امداد اردکان خبر داد:

پرداخت بیش از ۷ میلیارد ریال کمک معیشتی به مددجویان اردکان

مدیر کمیته امداد اردکان گفت: بیش از ۷ میلیارد ریال کمک معیشتی نقدی به خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۶۶۴۴۱۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردکان؛ علیرضا خلیلی، با اشاره به روند کاری کمیته امداد در حمایت از اقشار نیازمند جامعه اظهار داشت: یکی از اقدامات این نهاد در حمایت از نیازمندان پرداخت کمک معیشت به محرومین است، افرادی که به علت نداشتن توانایی اقتصادی لازم برای اداره زندگی با موضوع فقر درگیر هستند.

وی افزود: پرداخت مستمری به خانواده‌های تحت حمایت در راستای کمک به اقتصاد خانواده‌های مددجویی است که یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد در حوزه حمایتی به شمار می‌رود.

خلیلی اظهار داشت: در این راستا در سال گذشته بیش از 7 میلیارد ریال کمک معیشتی نقدی به خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اردکان پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان اردکان تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد 945 خانوار از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند که از این تعداد 698 خانوار در قالب مددجویان شهری و 247 خانوار در قالب مددجویان روستایی از خدمات معیشتی این نهاد برخوردار هستند.

خلیلی گفت: کمک معیشت پرداختی به مددجویان غیر از کمک‌هایی است که در قالب خدمات عمرانی، فرهنگی، درمانی، حقوقی، جهیزیه، اشتغال و کمکهای موردی به خانواده‌‌ها ارائه می‌‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار