هزاران مخاطب دانش اموزی در جشنواره امام رضا (ع)

دبیر جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) با اشاره به توزیع فراخوان جشنواره به تمامی مدارس کشور گفت: ۴۰۰ هزار دانش آموز ایرانی مخاطب جشنواره امام رضا (ع) می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۹۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸




خبرگزاری بسیج مازندران، احد جاودانی در جلسه یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع)، اظهار داشت: فراخوان یازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا (ع) با محوریت استان مازندران رو نمایی و در حال توزیع شدن است.

وی با اشاره به انجام فراخوان در سه بخش اصلی و دو بخش ویژه، افزود: قبل از فراخوان جلسات مختلفی با صاحبان امر و نهادهای مرتبط انجام شد و اتاق فکر با همکاری افراد صاحبنظر درباره نحوه تنظیم فراخوان، بررسی آثار و اهدای جوایز با هدف گسترش فرهنگ منور و کمال آفرین رضوی در خور فراخوان تشکیل شد.

جاودانی با اشاره به استقبال خوب مردم از فراخوان, تصریح کرد: فراخوان در بین مسافران نوروزی از طریق کمپ‌های هلال احمر مستقر در مبادی ورودی شهرها، در بین حوزه‌های علمیه در بخش حدیث رضوی از طریق خانه‌های هلال و مراکز مختلف فرهنگی مساجد و در بین 400 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی از طریق آموزش و پرورش توزیع شد.

وی افزود: تغییرات یازدهمین دوره جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) در شکل فراخوان، محتوای احادیث و سبک زندگی در راستای شعار امسال« اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ویژه و خاص است.

جاودانی به نحوه اهدای جوایز اشاره و بیان کرد: به سه نفر برگزیده و هشت فر شایسته تقدیر از بخش اصلی در گروه الف کودکان 7تا 18 سال و در گروه بزرگسالان 18 سال به بالا جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی از توزیع 20 هزار فراخوان در بین معتکفین خبر داد و افزود: در این دوره همکاری ویژه ای با روابط عمومی، سرپرستی و معاونت سازمان تبلیغات آستان قدس رضوی، سازمان ارتباطات کشور، نمایندگی و معاونت امور خارجه جهت بهتر برگزار شدن جشنواره انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار