عضو کمیسیون اصل نود مجلس گفت: ما هرچه سیاست انفعالی و دیپلماسی لبخند را در پیش بگیریم آمریکایی‌ها گستاخ‎تر می‎شوند، لذا این شیوه‎ای که تیم مذاکره‌کننده و دولت موجب گستاخی‌های اخیر آمریکایی‌ها شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۳۵۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵



به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان :حسین آذین عضو کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به مصادره 2میلیارد دلار از اموال بلوکه‌شده ایران توسط دادگاه عالی آمریکا تصریح کرد: این مصادره از سال‎های قبل نیز اتفاق می‎افتد، ولی مبالغ آن زیاد نبود و در حد چند میلیون دلار بود اما امروز به 2میلیارد دلاررسیده¬است.

آذین در ادامه تاکید کرد: ما هرچه سیاست انفعالی و دیپلماسی لبخند را در پیش بگیریم آمریکایی‌ها گستاخ‎تر می‎شوند، لذا این شیوه‎ای که تیم مذاکره‌کننده و دولت موجب گستاخی‌های اخیر آمریکایی‌ها شده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس با تاکید بر اینکه باید بدانیم امریکا عهدشکن و دشمن شماره یک ماست و قابل اعتماد نیست عنوان کرد: متاسفانه دولت تاکنون نسبت به عهدشکنی‌های  آمریکایی‌ها تا الان جواب قاطعی نداده است.

آذین بابیان اینکه سیاست‌های انفعالی دولت منجر به دفاع از حقوق مردم نخواهد شد خاطرنشان کرد: لذا بهتر است اقدام متقابلی توسط دولت صورت گیرد و اجازه ندهد به حقوق مردم دستبرد زده شود و مورد چپاول دشمنان قرار گیرد؛ چراکه این اقدام آمریکایی‌ها را نقض  آشکار برجام می‎دانیم و قرار نبود در پسابرجام چنین اتفاقی رخ دهد

ارسال نظرات