در سالروز وفات حضرت زینب(س)، جلسه هماهنگی برنامه هایهفته عقیدتی در ناحیه ثارالله برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۷۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: جلسه هماهنگی برنامه های هفته عقیدتی و سالروز شهید آیت الله مطهری(ره) دیروز همزمان با سالروز وفات حضرت زینب(س) در محل سالن جلسات ناحیه ثارالله با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه ثارالله برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ثارالله یزد ضمن عرض تسلیت بمناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س) و ویژگیهای آن بانو که پیام رسان حادثه کربلا می باشد بیان داشت: هدف سپاه انتشار مفاهیم انقلاب اسلامی و رساندن آن در سراسر دنیاست و اصل کار سپاه ترویج کار فرهنگی در جامعه می باشد و همچنین سالروز تاسیس سپاه را گرامی داشت.

در ادامه فرمانده ناحیه ثارالله در نکاتی بیان کرد: خدماتی که شهدایی مانند شهید مطهری کرده اند باید مورد بحث و گفتگو قرار گیرد نه فقط به زندگی نامه آنها بپردازیم.

وی خاطر نشان کرد: که باید بدانید برای چه دشمن به دنبال ترور این چنین دانشمندانی در اوایل انقلاب بوده و برای چه شهدای هسته ای را در چند سال اخیر ترور کرده اند؟ و باید بیش از این به خدماتی که شهدا به انقلاب کرده اند بپرداریم .

در ادامه این جلسه علی دینی مسئول عقیدتی و سیاسی ناحیه به تشریح برنامه های هفته عقیدتی و هماهنگی های لازم در ناحیه پرداخت.


ارسال نظرات