مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی (ع) تنگستان در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج گفت: تعمیق دانش و بینش اعتقادی و سیاسی بسیجیان اولویت برنامه های ما و اصلی ترین راهبرد در سال جاری است.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۷۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان؛ سید مهدی دشتی حسینی گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج بهانه ای است تا از شخصیت بزرگواری چون علامه شهید مطهری که با همتی بلند و عزمی راسخ، مراتب علم و تقوی و معنویت را یکی پس از دیگری طی کرده و به درجات بالا نائل و به چراغ فروزانی تبدیل شد را مورد نکوهش قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه انسانهای بسیاری در مکتب آیت الله شهید مطهری به سوی نور و هدایت و رستگاری رهنمون شدند گفت: شهید مطهری یکی از شخصیتهای برجسته و کم نظیر در تاریخ اسلام و یکی از دانشمندان اسلام شناس و محققان توانا به شمار می رود که با تلاش و مجاهدت فراوان توانست در تمامی رشته های معارف اسلامی، صاحبنظری ژرف اندیش و محققی دقیق و در پاره ای حوزه ها همچون فلسفه، فقه و اصول در قله اجتهاد قرار گیرد.


دشتی حسینی خاطر نشان کرد: سبک زندگی بسیاری از دانشمندان و عالمان برجسته دینی از جمله شهید مطهری می تواند نمونه و الگوی خوبی برای ما انسانها باشد تا به این وسیله دستورات دینی را بیشتر در زندگی مان به کار ببندیم.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اعتقادات دینی و برای حفاظت و پاسداری از کیان اسلامی شکل گرفته است و فعالان در این مجموعه زمانی می توانند از کیان این کشور دفاع کنند که به سلاح تقوا و ایمان مجهز باشند.

حجت الاسلام دشتی حسینی اذعان داشت: عنصر بینش، اعتقاد و عقیده در نظام اسلامی روز به روز تلألو می‌یابد چراکه بر مبنای اسلام در حال حرکت است و تنها حکومت در جهان است که اسلام را به پیش می‌برد.

وی افزود: سپاه پاسداران از جمله عوامل و نیروهایی است که با تقویت بینش، اعتقاد و عقیده الهی با قدرت و توان در راستای پیشبرد اهداف اسلام و مسیر الهی حرکت می‌کند.


در این جلسه برنامه های هفته عقیدتی سیاسی توسط مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام علی (ع) تشریح و کلیه رده های مقاومت بسیج برای اجرای برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اعلام آمادگی کردند.

ارسال نظرات