عمر مدیریت دخانیات در دولت روحانی مثل سیگار است
مصیب محمدی شمالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران منصوب شده است. محمدی شمالی چهارمین مدیرعاملی است که به دخانیات می رود.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۵۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج محمد حسین برخوردار از سمت مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران استعفا کرد و محمدی شمالی مدیر با سابقه بازرگانی جای وی را در این شرکت گرفت.

البته این خبر در میانه بهمن‌ماه نیز منتشر شد اما مسوولان پشیمان شدند و سرانجام در اردیبهشت تصمیم گرفتند که این جا به جایی را انجام دهند. عمر مدیرعاملی در دخانیات به طور متوسط 8 ماه است و مثل سیگار کوتاه است.

کانون بازنشستگی فولاد به عنوان مالک شرکت دخانیات مدیرعامل را تعیین می‌کند اما حکم مدیرعامل باید به تایید وزیر صنعت برسد و نعمت‌زاده آن را امضا می‌کند.

با توجه به دخالت‌های دخانیاتی نعمت‌زاده رد پای وی را می توان در این فعل و انفعالات مشاهده کرد.
بر اساس این گزارش مصیب محمدی شمالی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت دخانیات ایران منصوب شده است. محمدی شمالی چهارمین مدیرعاملی است که به دخانیات می رود.

ظرفیت تولید در دخانیات حدود 24 میلیارد نخ در سال است که هم اکنون با یک چهارم ظرفیت خود به تولید مشغول بوده و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته احتمال دارد تا پایان امسال چیزی در حدود 6.5 میلیارد نخ سیگار به تولید برساند.
ارسال نظرات