حضرت زینب(س) اسوه ولایتمداری و بصیرت؛

امتداد نهضت عاشورا حاصل فداکاری حضرت زینب(س) بود

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کمیجان گفت: نهضت سیدالشهدا(ع) آغاز مبارزه و شکل‏‌گیری نهضت عاشورا و امتداد این نهضت حاصل فداکاری حضرت زینب(س) بود که پایه‌های حکومت طاغوت زمان را به زانو درآورد.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۴۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام خسروی در سالروز وفات حضرت زینب(س) در نشست بصیرتی مشترک کارکنان نیروی انظتامی و سپاه ناحیه کمیجان با اشاره به لزوم الگوگیری از سیره حضرت زینب(س) اظهار داشت: این بانوی بزرگوار اسوه صبر و مقاومت است که باید اهتمام ارزنده و والایی در راستای بهره‌گیری از سیره حضرت زینب(س) وجود داشته باشیم.

وی افزود: بزرگ بانوی صبر و ایثار با شجاعت و رشادت، پیام نهضت عاشورا را در تاریخ جاودان ساخت و با شکیبایی و درایت، پایه‌های حکومت طاغوت زمان را به لرزه درآورد چراکه بصیرت، خطبه‌ها و پیام‌های حضرت زینب(س) بود که انقلاب کربلا تا درون کاخ یزید در شام پیش رفت و پایه‌های حکومت طاغوت زمان را به زانو درآورد.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کمیجان تصریح کرد: این بانوی نمونه اسلام همچون حضرت خدیجه(س) که در راه پیشبرد اهداف پیامبر گرامی اسلام تلاش و فداکاری کرد و عواطف را با عقلانیت آمیخته بود.

حجت‌الاسلام خسروی ادامه داد: مطالعه زندگانی بزرگان دین همچون حضرت زینب(س) می تواند مسیر درست را در مقابل ما قرار دهد و بهترین الگو را برای ما ترسیم کند تا از مسیر حق و حقیقت منحرف نشویم.

وی افزود: حضرت زینب(س) پیام رسان راستین دشت كربلا است كه با خطبه‌های آتشین خود، نقشه‌های دشمن را بر ملا كرد و لحظه‌ای در راه هدف خود تردید نكرد و با استواری گام برداشت رسالتش را به انجام رساند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کمیجان ولایت مداری را یکی دیگر از ویژگی‌های مهم حضرت زینب (س) برشمرد و با بیان این که این بانوی اسلام مطیع محض امام حسین(ع) بودند، تصریح کرد: پیروی از ولایت رمز موفقیت آن بانوی نمونه اسلام در رساندن پیام عاشورا به مردم آن دوران بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات