رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر برطرف می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۳۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی  با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که در راستای تحقق اهداف شعار سال از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای صنعتی و تولیدی در استان بوشهر بیان کرد: مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد در استان بوشهر بررسی می‌شود و امیدواریم شاهد فعال‌شدن این واحدها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تلاش برای حمایت و پشتیبانی از بخش تولید و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان، اضافه کرد: مشکلات واحدهای صنعتی استان بوشهر برطرف می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و تلاش برای فعال‌شدن واحدهای نیمه‌فعال و راکد با ظرفیت بالا در استان بوشهر، افزود: فعال شدن این واحدها در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نقشی مهم و اساسی خواهد داشت.

حسینی محمدی به مشکلات برق در شهرک صنعتی ۲ بوشهر و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع مشکلات واحدهای مستقر در این دو بخش، باید پروژه ایستگاه فوق توزیع برق برای تبدیل ایستگاه ۲۳۰ کیلوولت به ۶۰ کیلوولت و ۲۳۰ به ۲۰ کیلو ولت اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی شبکه خط انتقال برق ۱۳۰ کیلوولت از ایستگاه توزیع چغادک به شهرک صنعتی نیز از تیرماه امسال آغاز خواهد شد که گامی مهم در راستای رفع مشکلات برق این واحدهای تولیدی و صنعتی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از صدور ۷۳۰ فقره پروانه بهره برداری صنعتی تا پایان سال گذشته در استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها دارای حجم سرمایه گذاری ۱۱۲هزار میلیارد ریال و اشتغال حدود ۲۹ هزار نفر است.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ پروانه بهره‌برداری مربوط به ۹۴ بوده است، افزود: سال گذشته تعداد۱۵۰ فقره جواز تاسیس صنعتی با سرمایه گذاری شش‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر صادر شد.

 

ارسال نظرات