خبرهای داغ:
استاندار اصفهان مطرح كرد:

رويداد كارآفريني "هم نت" در توسعه محلي روستاها نقش‌آفريني مي كند

استاندار اصفهان گفت: رويداد كارآفريني "هم نت" در توسعه محلي روستاها نقش‌آفريني مي كند و توانسته تا حد زيادي در دست‌يابي به اهداف خود موفق عمل نمايد.
کد خبر: ۸۶۶۴۲۰۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ، رسول زرگرپور در مراسم اختتاميه طرح پايلوت "هم نت" روستايي(همكاري، مشكل گشايي، نوآوري، توانمندسازي روستاها) كه با شركت جمع كثيري از اعضاي كانون هاي نخبگان از استان هاي سراسر كشور در روستاي كفران از توابع شرق اصفهان برگزار گرديد، ضمن اداي احترام به ۳۹ شهيد اين روستا، اظهار داشت: رويداد كارآفريني هم نت روستا تاكنون ۳ بار در استان اصفهان برگزار شده و در هر مرحله سعي شده است تا بهترين نتايج حاصل شود.

استاندار اصفهان با اشاره به اينكه رويداد كارآفريني "بريج" كه آخرين دوره آن در آلمان برگزار شد نتايج خوبي داشته است، تصريح نمود: رويداد كارآفريني "هم نت" سعي كرده است كه مدل بومي شده و خلاقانه اين رويداد جهاني باشد.

زرگرپور اضافه كرد: رويداد كارآفريني "هم نت" سعي دارد در توسعه محلي روستاها نقش‌آفريني كند و خوشبختانه توانسته جايگاه خود را پيدا كند و تا حد زيادي در دست‌يابي به اهداف خود موفق عمل نمايد.

مدير ارشد استان با اشاره به اينكه بسياري از جوانان در جهاد سازندگي و اردوهاي جهادي تلاش و فعاليت مي‌كنند كه هم بار جسمي دارد و هم بار معنوي، افزود: هم نت بسيج سازندگي نخبگان است و خرسنديم كه اين رويداد از اصفهان آغاز شده است و اميدوارم كه در سالهاي آتي در ساير استانهاي كشور گسترش پيدا كند.

زرگرپور با بيان اينكه جهاد سازندگي بسياري از مشكلات كشور را حل كرده است، اظهارداشت: دليلي كه سبب شد علي‌رغم همه ي تلاش‌ها در جهاد سازندگي نتوانيم روند روستا گريزي را متوقف كنيم اين بوده است كه بيشتر سعي داشتيم از خارج از روستا و از بالا به پايين روستا را آباد كنيم.

استاندار اصفهان يادآور شد: توسعه امري درون‌زا است و بايد از خود روستا شروع شود و براين اساس "هم نت" در روستا برگزار شد تا به نخبگان بگويد: " نخبگان روستا توسعه روستا بايد توسط شما شكل بگيرد."

زرگرپور در ادامه ي سفر به روستاي كفران با حضور در گلستان شهدي هميشه جاويد اين روستا نسبت به مقام شامخ اين شهدا اداي احترام نمود.

استاندار اصفهان همچنين با حضور در منزل يكي از شهداي سرافراز روستاي كفران با خانواده ي بزرگوار اين شهيد والامقام ديدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات