خبرگزاری بسیج: امروز جامعه اسلامی باید از حضرت زینب (س) به عنوان الگویی استوار و مقاوم در راه ادامه انقلاب اسلامی استفاده کند.
کد خبر: ۸۶۶۴۱۰۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علاءالدینی امام جمعه دماوند با بیان این مطلب اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی باید از حضرت زینب (س) به عنوان الگویی استوار و مقاوم در راه ادامه انقلاب اسلامی استفاده کند.

 امام جمعه دماوند گفت: حضرت زینب (س) مهم‌ترین الگوی کسانی به حساب می‌آیند که روحیه انقلابی دارند؛ انقلاب عاشورا را به سر منزل مقصود رسانده‌ و مقابل دشمنان موضع‌گیری کرده‌اند.

علاءالدینی با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف تصریح کرد: اعتکاف امروز به عنوان یک رویش انقلابی مطرح است؛ مقام معظم رهبری بارها فرمودند که انقلاب رویش و ریزش دارد.

وی ادامه داد: اعتکاف امروز بزرگ‌ترین مصداق رویش‌های انقلاب است؛ تابلوی معنویتی به شمار می‌رود که همه می‌توانند از نزدیک آن را مشاهده کنند.

امام جمعه دماوند تأکید کرد: از کسانی که امروز مشغول سیاه‌نمایی، تضعیف روحیه جوانان، معنویت‌گریزی و تبلیغ دین‌گریزی در جامعه هستند، دعوت می‌کنیم تا تنها ساعتی را بین معتکفان حضور پیدا کرده و مشاهده کنند که آمار پسران و دختران جوان در این مراسم معنوی چقدر زیاد است.

 

 

 

ارسال نظرات