مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان خبر داد:
مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان گفت: از خزر تا اروند عنوان کلیپی است سی دقیقه ای که توسط بسیج رسانه سپاه قدس گیلان تهیه و تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۹۹
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به برنامه های سازمان بسیج رسانه در راستای برگزاری کنگره ملی 8هزار شهید گیلان اظهار کرد: استفاده از جدیدترین تکنیک ها تلاش کرده ایم تا در کلیپی که برای کنگره ملی آماده کرده ایم، مخاطب حال حاضر را در فضای آن دوران قرار داده تا واقعیات زمان جنگ را ملموس و عینی حس کنند.

وی تصریح کرد: از خزر تا اروند عنوان کلیپی است سی دقیقه ای که توسط بسیج رسانه سپاه قدس گیلان تهیه و تدارک دیده شده است.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان افزود: تمامی بخش های این کار از قبیل نورپردازی، صدابرداری، نورپردازی، دکور و غیره در سطح بسیار حرفه ای تهیه شده و طراحی منحصر به فردی از دفاع مقدس و رشادت های ایثارگران آن زمان و شهدای مدافع حرم را به تصویر می کشد.

جعفری ادامه داد: هدف این بود که مخاطب خود را در آن فضا حس کند و ماحصل کار به گونه ای است که فکر می کنیم این مهم حاصل شود.

وی اذعان کرد: بسیج رسانه تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با تولید محصولات به روز برای تمامی سنین جایگزین محصولات فرهنگی وارداتی را بگیرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه  با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه استان دارای ۳ غرفه که تعداد ۲ غرفه با مشارکت سازمان ارشاد و پلیس فتا است یادآور شد: یکی از غرفه‌ها درباره جنگ نرم و دیگری با عنوان تهدیدهای اجتماعی است و سومین غرفه با مسئولیت مستقیم بسیج رسانه‌ای سپاه قدس است که پخش کلیپ دفاع مقدس از خزر تا اروند را در دستور کار دارد.

وی رسانه را مهم ترین ابزار بشر کنونی برای القای مفاهیم مورد نظر برشمرد و تاکید کرد: غرب از ابزار رسانه برای ترویج اهداف و مقاصد دنیوی استفاده می کند و ما نیز باید بتوانیم فرهنگ غنی خود و ارزش های بلند دین و کشور خود را در قالب جدیدترین متد روز به دنیا عرضه کنیم.

ارسال نظرات