مسوول ستاد پشتيباني مدافعان حرم آذربايجان غربي گفت: شهروندان استان اعم از كارمندان، اقشار مردم و هياتهاي مذهبي در 11 ماه اخير 12 ميليارد ريال كمكهاي نقدي و غير نقدي خود را براي مدافعان حرم جمع آوري و اهدا كرده اند.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۴۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جواد حسين خاني افزود: كمك هاي جمع آوري شده با برنامه ريزي هاي انجام شده در حال ارسال به مقصد است.

وي بيان كرد: سوريه هم اكنون خط مقدم ما بوده و علت حضور رزمندگان نيز همين امر است.

مسوول ستاد پشتيباني مدافعان حرم آذربايجان غربي گفت: بر اساس گفته هاي داعشي ها، از بين بردن حرم حضرت زينب و رقيه (س) در سوريه و سپس تخريب حرم ائمه در عراق و بعد از آن دستيابي به ايران و تخريب مرقد امام رضا(ع) از اهداف آنهاست كه اين توهم آنها را همت و غيرت شيعيان ناكام مانده است.

وي اظهار كرد: موج هاي عظيمي كه انقلاب شكوهمند اسلامي در جهان خلق كرده، موجب ترس و وحشت دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي شده و آنها با تئوري مذهب عليه مذهب در صدد مبارزه با انقلاب اسلامي هستند.

حجت الاسلام حسين خاني بيان كرد: آنها در صدد تامين امنيت رژيم غاصب اسرائيل با نابودي دولت سوريه و با ضربه زدن به مقاومت هستند.

وي اظهار كرد: با تدبيرهاي رهبر معظم انقلاب، دشمنان كه از سال 2011 كه مصمم به ساقط كردن بشار اسد شده اند، تازه به حقانيت حرف ملت ايران در زمينه حمايت از اسلام واقعي رسيده اند.

مسوول ستاد پشتيباني مدافعان حرم آذربايجان غربي گفت: در زمان جنگ تحميلي ما، سوريه و حافظ اسد جزو معدود حاميان ايران اسلامي بود و هرگز اين موضوع از ذهن ايرانيان زدوده نمي شود.

ستاد پشتيباني مدافعان حرم از خرداد سال 94 در چهار استان آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي، زنجان و اردبيل با هدف جمع آوري كمك هاي مردمي به مدافعان حرم در سوريه راه اندازي شده است.

ارسال نظرات