خبرهای داغ:
حجت الاسلام محمد رستمي گفت: فرد معتكف مي تواند در عرض 3 روز با طي كردن راه ایمان، خود سازى و تهذیب نفس جمال و مهر خداوند را ملاقات كند.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۲۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳
به گزارش خبرگزاري بسيج آذربايجان غربي، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي، در آستانه فرارسيدن ايام الله بيض و فرصت براي خودسازي گفت:در حقيقت اعتكاف يك عبادت حقيقي و خودسازي است تا ببينيم تا چه اندازه از خوشيها و لذات مادي براي الهي شدن دست برخواهيم داشت.

حجت الاسلام رستمي ادامه داد: با يك بار چشيدن طعم اعتكاف، حلاوت ایمان و انس با خداوند به دست مي آيد و در اين صورت است كه لذت‏هاى مادى و شهوانى در دیدگاه ها، حقیر و بى‏ارزش مى‏شود و به همين خاطربه آسانى در گرداب فساد و باورهاى ضد دینى گرفتار نمي شويم.

وي با اين عنوان كه اعتکاف يعني محو خود خواهى در امواج بلند خداگرایى و خدمت‏ به امت اسلامى است، تصريح نمود: تراکم برنامه های جنبی در اعتكاف نباید آنقدر باشد که موجب از بین رفتن حالت معنوی و اصلی معتکف شود چراکه سخنرانی و مداحان و برنامه های جنبی متعدد روح اعتکاف و خلوت گزینی در این ایام را از بین می برد.

حجت الاسلام رستمي همچنين ازنفوذ دشمنان در فضاي مجاز ي و زير سوال بردن اعتقادات جوانان اشاره كرد و گفت: بحث موبایل و بلوتوث بازی جزو آسیبهای اعتکاف شمرده مي شود كه در اين راستا بايد دقت كافي داشته باشيم كه در اين 3 روز كاملا خدايي و الهي باشيم.

ارسال نظرات