خبرهای داغ:
فرمانده بسيج ادارات سپاه خوي:

ترويج فرهنگ صحيح اگوي مصرف با اقتصاد مقاومتي

سرهنگ عادلي گفت: حمايت از توليد داخلي و شناسایی دقیق ظرفیت ها و برنامه ریزی برای استفاده بهينه از آن حركت به سوي اقتصاد مقاومتي است.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۲۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده حوزه مقاومت شهيد عباس دوران سپاه خوي در گفتگوي خبري ضمن تبریک هفته کار وکارگر و روز جهانی کارگر بر اهميت كسب و كار و جایگاه والای کارگران و کار و تلاش دردین مبین اسلام اشاره كرد و گفت:نامگذاري سال 95 از سوي رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي به نام اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل از درایت و دوراندیشی ولي فقيه نشات گرفته و اميدداريم این شعار در حقيقت به نقشه راه تصمیم گیران و تصمیم سازان نظام تبدیل شود.

سرهنگ پاسدار غلامحسين عادلي افزود: اقتصاد مقاومتي و در پي آن اقدامي و عملي كردن آن يعني علنا با مصرف كالاي غير ايراني مخالف هستيم و در اين راستا سعي و تلاش تمامي توليدكنندگان ما توليد داخلي كالاها با كيفيت بالا است.

وي تصريح كرد: اجرایی کردن این مهم (توليد كيفي كالاي داخلي) نیازمند نگاه کارشناسانه و تخصصی مي باشد و ما سعي داريم با ارتباط و هماهنگي با تمامي ادارات و توليدكنندگان از حالت شعار گونه دست برداريم و انشالله در پایان سال ره آرود خوبی برای مردم در اقتصاد و رفاه اقتصادی و اجتماعی در پی داشته باشيم.

عادلي در ادامه به برنامه هاي هفته كارو كارگر كه به همت حوزه بسيج ادارات سپاه خوي و با همكاري ادارات و كارخانه هاي اين شهرستان در طول هفته برگزار مي شود ، اشاره كرد وگفت:برگزاري نشست هاي بصيرتيب،برنامه و مسابقات ورزشي،برپايي ايستگاه هاي صلواتي، غبارروبي مزار شهدا و حضور در نماز جمعه، همايش و يادواره شهداي كارگر،ويژه برنامه هايي براي تجليل از قشر زحمت كش كارگر،ديدار با خانواده هاي شهداي كارگر،نشست مسئولين با كارگران نخبه و....... از جمله برنامه هاي اين هفته به شمار مي رود.

ارسال نظرات