خبرهای داغ:
امام جمعه سلماس با بیان اینکه دولتمردان کشور نباید از واژه‌هایی که خوشایند دشمنان اسلام است استفاده کنند، گفت: انسان ناآگاه و بی‌بصیرت، دشمن ملت بیدار و بصیر است.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۲۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی با تاکید بر حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انسان ناآگاه و بی‌بصیرت، دشمن ملت بیدار و بصیر است.

وی با بیان اینکه کشور اسلامی ایران به مجلسی نیازمند است که در آن همه مصالح و مقاصد نظام در نظر گرفته شده و برای تحقق اهداف و آرمان‌های حکومت اسلامی تلاش شود، افزود: مجلس شورای اسلامی باید متعهد، متخصص، مصلح و علاقه‌مند به نظام الهی و اسلامی باشد تا بتواند در این مسیر گام بردارد.

امام جمعه سلماس با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم نجف‌آباد، گفت: دولتمردان کشور نباید از واژه‌هایی که خوشایند دشمنان اسلام است استفاده کنند، به طور مثال به کار بردن واژه افراطی یا تندرو به نیروهای مومن و انقلابی تکرار سخن بیگانگان است.

موسوی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه همگانی و تنها راه تعیین سرنوشت کشور است، ابراز کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی

و حضور پر شور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای به مانند هفت اسفند خلق کرده و اسباب ناامیدی مجدد دشمنان اسلام را فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به توجه مردم دنیا به نحوه برگزاری انتخابات در ایران، افزود: هر فردی که به سربلندی و عزت ایران اسلامی علاقه‌‌مند است با توکل بر خدای متعال باید بر سر صندوق‌های رای حاضر شده و به اصلح‌ترین افرادی که تشخیص داده است، رای دهد.

امام جمعه سلماس، انتخابات را نمود عینی عرض اندام ملت انقلابی در برابر همه توطئه‌ها و فتنه‌های تحمیلی از سوی مخالفان عنوان و اضافه کرد: حضور مردم در همه صحنه‌ها با وجود فشارها و تحریم‌های ناجوانمردانه که بر این ملت تحمیل می‌شود، نشان از عشق مردم به دین و پشتیبانی از ولایت فقیه است.

ارسال نظرات