فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجستان تاکید کرد: حمایت از تولید ملی به عنوان مهم‌ترین رکن سیاست‌های بسیج قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۱۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا جنیدی پیش از ظهر امروز در همایش ابلاغ برنامه های بسیج ناحیه بجستان که در محل  سپاه بجستان برگزار شد، ضمن برشمردن برکات حسن خلق اظهار داشت: رمز خلیفه الله شدن در خوش اخلاقی با هم نوعان است، خوش برخوردی با دیگران ما را  به موفقیت می رساند، اگر دقت داشته باشیم اکثر مدیران موفق مدیرانی هستند که خوش خلق هستند.

وی با اشاره به فضولات ماه رجب تصریح کرد: راه  تطهیر شدن را، در ماه رجب باید جستجو کرد.

جنیدی با اشاره به شعار سال اذعان کرد: سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبری مزین شد به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، ایشان شعار سال را بسیار هوشمندانه برای  مشخص کردن راه مسیر کارگزاران نظام در طول سال  انتخاب می کنند.

فرمانده سپاه بجستان خاطر نشان کرد: در بحث شعار، اقدام و عمل خیلی مهم تر است و باید مورد توجه احاد جامعه بویژه شما بسیجیان قرار بگیرد.

عضو شورای تامین بجستان با اشاره به دستاورد برجام افزود: به تعبیر بعضی ها یکی از کارهای مهم که در سال گذشته صورت گرفت به سر انجام رسیدن برجام بود، حال آنکه ما در بحث تعهدات خود کامل به آن پایبند بودیم و امریکا در راستای تعهداتش قدمی برنداشت، حتی تعهد در قبال پول بلوکه شده را انجام نداد.

جنیدی با تاکید بر توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: حمایت از تولید ملی باید به عنوان مهم ترین رکن از سیاست های بسیج قرار بگیرد.

فرمانده سپاه بجستان به شعاری عمل کردن بعضی مسئولین در قبال اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: عمل ما نشانگر میزان توجه ما به اقتصاد مقاومتی است.


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها