مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد:

سپاه پاسداران نهادی مردمی برای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد گفت: سپاه پاسداران در قالب بسیج مردمی با آحاد مردم در ارتباط می‌باشد و لذا نهادی مردمی در جهت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۶۴۰۰۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام رضا احمدی امروز در جلسه برنامه ریزی هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج که در محل دفتر فرمانده سپاه گناباد برگزار شد، گفت: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی برای حفاظت و صیانت و پاسدارای از انقلاب اسلامی و ارزش های والای آن از هیچ تلاشی فروگذاری ننموده است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین شاخصه های سپاه پاسداران، تبلور ارزش های والای اسلامی در تمامی آحاد و عناصر سپاه پاسداران می باشد به گونه ای که پاسداران با تعهد، اخلاص، بصیرت، هوشیاری و بینش سیاسی در حال دفاع از این ارزش ها می باشند.

حجت الاسلام احمدی مردمی بودن سپاه را یکی دیگر از شاخصه های این نهاد انقلابی برشمرد و اذعان کرد: سپاه پاسداران در قالب بسیج مردمی با آحاد مردم در ارتباط می باشد و لذا نهادی مردمی در جهت حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی شهادت طلبی را از شاخصه های مهم سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی برای فداکاری در راه اسلام و ایران و دفاع از حریم ولایت از هیچ تلاشی مضایقه ننموده اند و نمی کنند و در شرایط کنونی و توطئه های دشمنان در کشورهای عراق و سوریه، در حال دفاع از حریم اهل بیت (ع) می باشند.

حجت الاسلام احمدی در خصوص نقش دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه در اجرایی شدن وظایف سپاه گفت: ماموریت سپاه پاسداران در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی تنها با تعمیق معنویت و افزایش بصیرت دینی و سیاسی محقق می شود که این وظیفه خطیر برعهده نمایندگی ولی فقیه در سپاه می باشد.

گفتنی است 11 تا 17 اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است و هرساله برنامه های گوناگون مرتبط با این هفته برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار