خبرهای داغ:
خوشا به حالت مدافع حریم عقیله بنی هاشم:

برادرم.... امروز که خرابه های شام را پیش رویت می بینی

برادرم.... امروز که خرابه های شام را پیش رویت می بینی و بی پناهی را با بند بند وجودت لمس می کنی برای ما هم دعایی کن.
کد خبر: ۸۶۶۳۹۳۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دل از خانه و خانواده کندی، رگ غیرتت متورم شد و دل به دریا زدی، خون خود را جاری کردی برای حفاظت از حریم بانویی که اگر نه یک فرشته فرا زمینی، خواهری بود که اسلام گره در پر چادرش دارد.

خوش به حالت اخوی که یک امروزی را در حریم بارگاه ملکوتی معنای واقعی صبر به سر می کنی

جای کسانی که چند سالی می‌شود در حسرت زیارت بانوی غمنواز می سوزیم هم اشکی بریز و در کنار دعایی "الهم الرزقنا شهادت" ات برای ما هم دعای " الهم اغفر للمومنین و المومنات" بخوان که می دانم امروز آن قطعه از زمین نزدیک تر از هر جای دیگری به خداوند است.

برادرم.... امروز که خرابه های شام را پیش رویت می بینی، امروز که کودکان مضطر سوری پیش چشمانت پر پر می شوند و زنان بی پناه برای حفظ آبروی خود از سویی به سوی دیگر می دوند و بی پناهی را با بند بند وجودت لمس می کنی برای ما هم دعایی کن.

اخوی دعا کن که لمس آن مکان از طریق تو ما را به مفهومی برساند که زینب کبری (س) را درک کرد.

حضرت زینب (س) بانویی بود که در تمام مشکلات با اقتدار مفاهیم واقعی و بزرگ دین را به گوش و چشم انسان هایی رساند که "خسر الدنیا و الآخره" بودند، او که با همه وقار خود به هر زنی در هر جای تاریخ درس عظمت و بزرگی می دهد.

مدافع حریم آل الله، تو که می دانی زینب(س) همان است که برادر فدا کرد، پسرش را در راه اسلام و ولایت داد، تا اخرین نقطه توانش اصول ولایت را برای هر آنکه گوشی برای شنیدن داشت بیان کرد و اگر یک بار برای همیشه بخواهیم مدافعی برای راه ولایت بشناسیم جز زینب(س) نخواهد بود.

برادرم تو که امروز به امر ولی زمانت برای دفاع از حریم امن ولایت خون خود را فدا می کنی و فردا با سربلندی در رکاب امیر مومنان و سید الشهدا گام در صحرای محشر می گذاری به یاد داشته باشد که در این فراموش خانه بودند کسانی که چون امروز زمانی گرد غم بر شانه هایشان نشست و به یاد مصائب بانو زینب (س) چشم هایشان چشمه اشک بود و با هر نفسی آهی جانسوز از نهادشان برآمد.

برادرم خوش به حالت که مدافع حریمش هستی، بخواه که دست ما را هم بگیرد.

1004/ت30/ب

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار