فرمانده سپاه بوشهر:

یادواره شهدای نفوذ در بوشهر برگزار می‌شود

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر از برگزاری شهدای مبارزه با شیطان بزرگ در خلیج فارس و شهدای نفوذ در بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۷۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹




به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: یادواره شهدای نبرد با شیطان بزرگ آمریکا در خلیج فارس و شهدای نفوذ همزمان با سالگرد حمله نظامی آمریکا به طبس  ششم اردیبهشت در بوشهر برگزار می‌شود.

وی به اهمیت بالای معرفی شهدا و رزمندگان و نقش آفرینی آنها در صحنه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: تکریم شهدای انقلاب اسلامی و پاسداشت آنها سبب تکریم کرامت و ارزش‌های انسانی است.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر به بیان حمله آمریکا به طبس پرداخت و اضافه کرد: ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی این حادثه بزرگ و آموزنده را تداعی‌بخش حمله اصحاب فیل به خانه کعبه می‌دانند که اسباب رسوایی و انزوای کاخ سفید در عرصه جهانی شد.

وی بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این یادواره که با سالگرد شهید منتظرالقائم شهید  شاخص سال 95 مقارن است از دو تن از خانواده‌های شهدای نبرد مستقیم با آمریکا در خلیج فارس تجلیل خواهد شد.

دشتی با بیان اینکه این یادواره در مصلی جمعه شهر چغادک برگزار می‌شود، ادامه داد: این یادواره به تلاش حوزه مقاومت رمضان و با حضور جمعی از همرزمان شهید مهدوی و شهید خلعتی روز دوشنبه ششم اردیبهشتر  ساعت 20 و 30 دقیقه برگزار خواهد شد

ارسال نظرات