به همت کانون بسیج پیشکوتان سپاه امام علی (ع) تنگستان،شهرداری و شورای شهر اهرم و جمعی از ادارات و نهادهای این شهرستان همزمان با میلاد مولی متقیان امام علی (ع) مراسم جشنی در منطقه گردشگری آب گرم اهرم برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۱۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری سیج در تنگستان، فرمانده سپاه امام علی(ع) در این مراسم جشن گفت: مسلمانان جهان با تکیه بر سیره الهی امام ععلی(ع) می توانند سبک زندگی خود را در مسیری که آن بزرگوار معرفی کرده است تغییر دهند و راه سعادت را پیش بگیرند.

یر

محمد علی ملاکی گفت: شخصیت حضرت امیرالمؤمنین(ع) آنقدر وسیع، بزرگ و همه جانبه است که درک و فهم آن برای هرکسی آسان نیست، حتی برخی از بزرگان هم درباره آن حضرت مطالعات عمیق و گسترده‌ای انجام داده‌اند، معتقدند که شناخت حضرت علی(ع) به آسانی امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: امروز دنیای اسلام بیش از پیش نیازمند آموزه‌های اهل بیت به ویژه حضرت علی(ع) است، چرا که ایشان نمونه یک انسان کامل و دارای فضایل بسیار است که باید برای جامعه امروز الگو باشد .

ملاکی خاطر نشان کرد: باید رفتار و کردار ما با سیره و روش امام علی(ع) متفاوت نباشد است و امروز نیاز است که با بازخوانی آموزه‌های حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه و روایات مختلف و الگو گیری از ایشان جامعه علوی را رقم بزنیم.

 در این مراسم که آحاد مردم تنگستان شرکت کرده بودند با اجرای برنامه های مولودی خوانی  و مسابقات و سرگرمی شب میلاد حضرت علی(ع) گرامی داشته شد.

ارسال نظرات