رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دشتستان گفت: استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی ما می خواهد انگیزه و اراده مردم را ضعیف کند و برای فروپاشی نظام خانواده های ایرانی برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۱۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دشتستان،در گردهمایی مصون سازی فرهنگی سپاه جوادالائمه این شهرستان  گفت: جنگ نرم فرهنگی که ما امروز درگیر آن هستیم به مراتب سخت تر جنگ هشت ساله است، زیرا دشمن وارد خانه های مردم شده و روی زندگی زناشویی خانواده ها تاثیر گذاشته و باعث جدایی زنان و شوهران می شود.

حجت الاسلام شفقت پور خاطر نشان کرد: استکبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی ما می خواهد انگیزه و اراده مردم را ضعیف کند و برای فروپاشی نظام خانواده های ایرانی برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: با برنامه های مخربی که در شبکه های ماهواره ای و حتی تلویزیون ایران در جهت افزایش تجمل گرایی در خانواده پخش می شود مردم روز به روز به سمت و سوی تجمل گرایی حرکت می کنند که همین موضوع در سست شدن نظام خانواده موثر خواهد بود.

شفقت پور تصریح کرد:برای مقابله با این جنگ نرم می توان با برنامه ریزی منظم و حرکت جهادی نقشه شوم فرهنگی دشمن را خنثی و فرهنگ ناب اسلام را جایگزین آن کرد.


لازم به ذکر است گردهمایی مصون سازی فرهنگی با حضور فرماندهی و نیروهای رسمی و وظیفه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان،به همت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه،  برگزار شد.

انتهای خبر

ارسال نظرات