به مناسبت هفته سلامت، سنجش BMI در رده های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام انجام شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۸۰۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته سلامت نامگذاری شده که برنامه های امسال این هفته با شعار پیشگیری از دیابت، برنامه ریزی و اجرا می گردد.

سرهنگ پاسدار البرز لله گانی، افزود: با توجه به اعلام سازمان جهانی بهداشت مبنی بر شعار هفته سلامت یعنی غلبه بر دیابت، معاونت بهداشت و درمان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام متناسب با این شعار، برنامه هایی را پیش بینی کرده که برپایی ایستگاه سلامت، یکی از آنهاست و در حال اجرا در رده های سپاه استان می باشد.

وی، ادامه داد: تست قند خون، انجام BMI(تست توده بدنی)، مشاوره تغذیه، مشاوره تربیت بدنی، اندازه گیری فشار خون، از دیگر خدمات و برنامه های هفته سلامت در سطح سپاه استان چهارمحال و بختیاری است.

این مقام مسئول، یادآور شد: ان شاءالله روز یکشنبه پنجم اردیبهشت و همزمان با پنجمین روز از هفته سلامت، پیاده روی و کوهپیمایی کارکنان در ستاد سپاه و رده های تابعه را خواهیم داشت .

وی، برگزاری مسابقات ورزشی ، همایش ایمنی بهداشت و سلامت و تجلیل از برگزیدگان عرصه بهداشت و سلامت را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته سلامت در سطح سپاه و بسیج استان برشمرد.

لله گانی، گفت: در روز هفتم اردیبهشت و آخرین روز هفته سلامت نیز بحث حضور کارکنان در محل کار بدون استفاده از خودرو شخصی را داریم و همچنین جمعی از همکاران در امر خداپسندانه اهدای خون شرکت خواهند کرد.

ارسال نظرات