خبرهای داغ:
همزمان با ایام ماه با برکت رجب و به جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا، ساختمان یگان امنیت امام علی(ع) سپاه استان قم به نام یک از شهدای مدافع حرم نامگذاری شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۸۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در اين مراسم نهال هایی به یاد 8 پاسدار شهید مدافع حرم سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) كاشته و سپس از تابلو شهيد در ساختمان یگان امنیت امام علی(ع) به نام شهيد حجت الاسلام محمد علی قلی زاده رو نمايي گرديد.
نامگذاري ساختمان یگان امنیت سپاه استان قم به نام شهيد مدافع حرم

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم در اين مراسم اظهار داشت: خانواده شهدا به عنوان چشم و چراغ اين كشور هميشه مورد احترام بوده و خدمت به آنها يك وظيفه همگاني است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد ولی زاده در سخناني به نقل از مقام معظم رهبري، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا را كمتر از شهادت ندانست و سربلندي و سرافرازي و امنيت پايدار در انقلاب اسلامي را مديون ايثار و فداكاري شهدا دانست و افزود امروز امنيت پايدار در كشور را مديون كساني هستيم كه با جانفشاني و ايثار گري در طول دوران انقلاب اسلامي و خارج از مرزها عزت و سربلندي را برايمان به ارمغان آورده اند.
نامگذاري ساختمان یگان امنیت سپاه استان قم به نام شهيد مدافع حرم

لازم به ذکر است: حجت اسلام و المسلمین قلی زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در یگان امنیتی امام علی(ع) سپاه استان قم بود که در جریان آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه حین عملیات مستشاری به درجه رفیع شهادت نائل شد.

ارسال نظرات