خبرهای داغ:
دوره ضیافت اندیشه توسط نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با محوریت امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۵۵
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های قم دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دکتر کرمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های قم طی سخنانی در خصوص جایگاه بسیج و به ویژه بسیج دانشجویی، ابراز امیدواری کرد که همکاری بسیج و نهاد رهبری در سال پیش رو افزایش یابد.
برگزاری دوره ضیافت اندیشه ویژه دانشجویان

مسئول نهاد مقام معظم رهبری، از برگزاری دوره ی ضیافت اندیشه که هر ساله از جانب این نهاد در مشهد مقدس برگزار می شد، خبر داد و تاکید کرد: که امسال این دوره با محوریت مباحث پیرامون امر و به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد چرا که همواره این مسئله مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و علما بوده است.

وی از علاقمندی نهاد رهبری برای تشکیل مجمع هماهنگی تشکل ها گفت و ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله امسال این امر به کمک بسیج دانشجویی محقق شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی قم نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: انشاالله در سال تحصیلی جدید برنامه های بسیج دانشجویی بومی سازی خواهد شد و بسیج دانشجویی به کمک ها و رهنمود های نهاد مقام معظم رهبری در این زمینه نیازمند می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عظیمی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کردند: با توجه به نام گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری، همه ما باید در جهت رهنمود های ایشان حرکت کنیم و امسال علاوه بر اقدام و عمل در بحث اقتصاد مقاومتی،در دیگر امور نیز اقدام و عمل را سر لوحه کار خویش قرار داده و از شعارگرایی خارج شویم.

لازم بذکر است: در این دیدار، تعدادی از اعضای شورای بسیج دانشگاه قم، حجت الاسلام و المسلمین عظیمی را همراهی کردند.

ارسال نظرات