خبرهای داغ:
امام جمعه قزوین گفت: متأسفانه در جامعه امروزی برخی افراد هنرهای اصیل ایرانی را به رسوایی کشانده و مجالس مبتذل را به نام هنر معرفی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۴۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه قزوین که در مسجدالنبی(ص) این شهر برگزار شد، اظهار داشتمتأسفانه در جامعه امروزی برخی افراد هنرهای اصیل ایرانی را به رسوایی کشانده و مجالس مبتذل را به نام هنر معرفی می‌کنند این در حالی است که شخصیت‌ها و عالمان برجسته بسیاری هنر ایرانی اسلامی را رواج داده‌اند.

وی بیان کرد: در جامعه کنونی باید ارزش‌های دینی، نماز و عدالت در شهرهای اسلامی نمایان شوند تا آبروی شهر و کشور اسلامی ایران حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: برخی افراد علاوه بر به ابتذال کشاندن هنر، به مخالفان فساد و ابتذال تهمت دروغ‌گویی نیز می‌زنند که این‌گونه افراد با هنر مخالف هستند.

امام جمعه قزوین با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) عنوان کرد: حضرت زینب(س) هنر خود را با سخنرانی و دفاع از حق در شرایطی بحرانی به نمایش گذاشت و در جامعه کنونی نیز افراد حق ندارند هنر دینی را به ابتذال بکشانند.

عابدینی خاطرنشان کرد: امروز تروریست‌هایی همچون داعش با پایداری کشورهای مظلوم و متکی بر بیداری اسلامی در حال نابودی هستند که این امر حاصل نهضت اسلامی حضرت‌ زینب(س) است.

وی ادامه داد: مؤمن واقعی باید در حفظ و حراست و همچنین اهمیت دادن به شعائر دینی تلاش کند چراکه بیداری اسلامی در کشورهایی همچون فلسطین، لبنان، غزه و دیگر کشورها نتیجه این امر است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان این مطلب که دشمنان به‌دنبال رواج شعائر شیطانی هستند، ادامه داد: دشمنان و بدخواهان اسلام و نظام انقلاب به‌دنبال ترویج شعائر دینی و تفرقه‌افکنی در بین مردم هستند که با هوشیاری و آگاهی مردم هیچ‌گاه به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

امام جمعه قزوین گفت: نفاق، دورویی و تظاهر به ایمان از جمله افکار و شعائر شیطانی بوده که سبب گسترش فساد و انحراف جوانان می‌شود.

عابدینی با اشاره به استقبال پرشور جوانان از مراسم معنوی اعتکاف، بیان کرد: خوشبختانه امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد استقبال پرشور مردم شهیدپرور قزوین به‌ویژه جوانان از مراسم معنوی اعتکاف بودیم که این گرایش گامی بلند به‌سوی ترویج ارزش‌های دینی و تقوا در جامعه است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها