حجت الاسلام حسینی زاده:در جنگ تحمیلی با تمام قدرت مقابل دولت های استکباری خصوصا آمریکا ایستادیم امروز هم به مراتب قوی تر شده ایم و اگر با وحدت و شجاعت در صحنه باشیم بازهم به گفته رهبر فقید انقلاب حضرت امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۲۸
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا،امام جمعه عقدا حجة الاسلام حسینی زاده در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه با توجه به فرا رسیدن ایام البیض و مراسم معنوی اعتکاف گفت: از ایام با برکت ماه رجب خصوصا ایام البیض نهایت استفاده در پاکی دل و نزدیک شدن به خداوند را ببریم و این فرصتهای معنوی را به راحتی از دست ندهیم.

خطیب جمعه عقدا با اشاره به دیدار انجمن های اسلامی دانش آموزان با مقام معظم رهبری اظهار داشت دشمنان نظام امروزه در انحراف و جنگ نرم بیش از همه نسل جوان را نشانه رفته اند که جوانان عزیز با پناه بردن به تعالیم اسلام کاملا باید در این زمینه هوشیار باشند.

وی اظهار کرد، به پیشرفت کشورمان در بسیاری از زمینه ها خصوصا زمینه نظامی اشاره کرد و گفت آن موقع که انقلاب ما تازه پیروز شده بود و امکانات کافی نداشتیم در جنگ تحمیلی با تمام قدرت مقابل دولت های استکباری خصوصا آمریکا ایستادیم و امروز هم به مراتب قوی تر شده ایم و اگر با وحدت و شجاعت در صحنه باشیم بازهم به گفته رهبر فقید انقلاب حضرت امام(ره) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

تسلیت به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب(س)،سالروز تشکیل سپاه پاسداران و نیز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس از دیگر مواردی بود که حجة الاسلام حسینی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته پیرامون آنها صحبت کرد.

ارسال نظرات