امام جمعه اشکذر با اشاره به برگزاری کنفرانس سران کشورهای اسلامی در استانبول گفت: این اجلاسیه با نیت زمان شکل‎گیری خود فاصله گرفت و با رویکردی که شاهد بودیم به نظر می‎رسد هدف و کارکرد خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۷۲۴
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت حضرت زینب کبری (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) هر چند معصوم نیستند اما از علم ائمه و معصومین (ع) برخوردارند.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" با اشاره به برگزاری کنفرانس سران کشورهای اسلامی در استانبول گفت: این اجلاسیه با نیت زمان شکلگیری خود فاصله گرفت و با رویکردی که شاهد بودیم به نظر میرسد هدف و کارکرد خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: فلسفه وجودی این کنفرانس در 48 سال قبل مقابله با رژیم اشغالگر اسرائیل بود که مسجدالاقصی را به آتش کشید اما امروز آن موضعگیریها کمرنگ شده و حزبالله لبنان را که در جنگ 33 روزه موفق به شکست صهیونیستها شد، تروریست معرفی میکند.

وی تاکید کرد: این کنفرانس در واقع برای تحکیم و تقویت وحدت اسلامی تشکیل شد اما در اجلاسیه اخیر کارهای دیگری انجام داده شد و از روح خود فاصله زیادی گرفت.


ارسال نظرات