خبرهای داغ:
یادداشت/ بسیجی اهل قلم

حضور همه جانبه سپاه در تمامی عرصه های مورد نیاز انقلاب

هادی زینی وند در یادداشتی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه نوشته است: تشکیل سپاه با هدف حفظ دستاوردهای انقلاب صورت گرفت و سپاه در همه عرصه های مورد نیاز انقلاب حضور فعال دارد.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۸۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این یادداشت آمده است: از روزی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تشکیل شد در همه عرصه ها چه جنگ تحمیلی چه عرصه های اقتصادی و هر زمینه ای که ایران اسلامی به آن نیاز دارد، حضور همه جانبه داشته است که می توان به جنگ تحمیلی، مبارزه با تهاجم فرهنگی، مقابله با فتنه88، مقابله با نفوذ و جنگ نرم، اقتصاد مقاومتی و سازندگی کشور و ... اشاره کرد.

اگر بخواهیم اهمیت سپاه را در پیشبرد اهداف نظام در یک جمله بیان کنیم به جمله امام راحل(ره)بسنده میکنیم که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این خود نشانه اهمیت حضور سپاه دردفاع از نظام اسلامی است.

ماموریت و مسئولیت سپاه طبق اصل 150 قانون اساسی تنها به داخل کشور محدود نمی شود و هر جا لزوم حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی احساس شود، سپاه بیدریغ حضور خواهد یافت.

یقینا به خاطر اطاعت محض سپاه از فرامین ولایت و دلاورمردی های سبزپوشان سپاه در عرصه های زمینی، هوایی، دریایی، هوافضا و امنیت است که دشمنان حتی تصور کوچکترین حمله به خاک گوهرخیز ایران اسلامی را به ذهن پوشالی خود راه نخواهند داد.

جا دارد یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین بخصوص 6 هزار شهید استان قم و شهید مهدی زین الدین، 10 پاسدار شهید سپاه قم در سردشت و شهدای مدافع حرم اهل بیت(ع) در سوریه را گرامی بداریم و به ارواح پاک آنان درود بفرستیم.

هادی زینی وند


ارسال نظرات