امام جمعه بافق به و موضع‌گیری ایادی زبون استکبار جهانی بر علیه ایران و حزب‌الله قهرمان اشاره کرد و گفت: حرکات زبونانه شیخهای مرتجع و حلقه بگوش آمریکا و صهیونیست در منطقه هرگز از صلابت و استواری ایران و حزب‌الله در مبارزه با جریانات تکفیری و وهابیت پلید نمی‌کاهد.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۶۷
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با گرامیداشت ایام البیض و ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت علی(ع)، حکومت علوی را سر سلسله حکومت صالحان و پاکان معرفی کرد و اظهار داشت: اگر حکومتی بر محور حق و حقیقت بنا شود پس از گذشت بیش از هزار سال هم باز بر جریده دلها ثبت است و چونان حکومت امام علی ابن ابیطالب(ع) ذره‌ای از عزت و عظمت آن کاسته نمی‌شود.

وی نعمت امنیت را بزرگترین نعمت حکومت دینی برشمرد و با اشاره به سخن امام علی(ع) که فرموده است "بدترین سرزمین‌ها سرزمینی است که در آن امنیت نباشد" اشاره کرد و گفت: امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث امنیت زبانزد و سرآمد همه کشورها است و این از برکت ائمه اطهار(ع) است و ملت ما باید قدردان آن باشند.

امام جمعه بافق با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور تصریح کرد: پیروی از دستورات دین مبین اسلام و سیره تربیتی ائمه معصومین(ع) است که می‌تواند نسل جوان و نوجوان جامعه را در قبال توطئه‌های نرم و سخت دشمن شیطان صفت بیمه نماید و غفلت از این موضوع نیز می‌تواند تبعات زیانبار و خطرناکی را برای نسل آتی در پی داشته باشد.

سلیمانی با گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز حمله نظامی آمریکای جنایتکار به خاک مقدس جمهوری اسلامی در صجرای طبس و نکوداشت یاد و نام شهید والامقام محمد منتظر قائم اظهار داشت: حادثه طبس این موضوع مهم را یادآور شد که هر کس دین خدا را یاری نماید خداوند نیز او را نصرت عطا می‌کند و دشمن او نیز هر چه توانمند باشد در مقابل قدرت الهی هیچ هستند.

وی به اجلاس کشورهای اسلامی و موضع‌گیری ایادی زبون استکبار جهانی بر علیه ایران و حزب‌الله قهرمان اشاره کرد و گفت: حرکات زبونانه شیخهای مرتجع و حلقه بگوش آمریکا و صهیونیست در منطقه هرگز از صلابت و استواری ایران و حزب‌الله در مبارزه با جریانات تکفیری و وهابیت پلید نمی‌کاهد بلکه عزم ما را در ادامه مبارزه جدی‌تر می‌کند.

سلیمانی با اشاره به هفته سلامت و بیان فرمایشات معصومین(ع) در این راستا اظهار داشت: نعمت سلامت را قدر بدانید و در خوردن و آشامیدن رعایت مسائل بهداشتی و بالینی را داشته باشید و چنانچه پیشگیری کنید نیازی به صرف هزینه‌های زیاد درمان و تبعات رنج آور ناشی از بیماری را هم ندارید.

ارسال نظرات