"برخی دولت‌های منطقه حامیان آمریکا هستند"

قدرت موشکی ایران هر روز بایستی بیش از گذشته افزایش یابد

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت بنیه دفاعی کشور مسئله مهمی است و باید روز به روز بر قدرت موشکی، سخت افزاری، نرم افزاری، دفاعی افزوده شود تا وجه تمایز نیروهای نظام اسلامی با ارتش‌های جهان حفظ شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۶۴۲
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اراک با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: سپاه چراغ روشن و فروزان امت اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است و با وجود گذشت بیش از ۳۷ سال از تاسیس این نهاد شاهد برکاتش در طول این سال‌ها هستیم.

وی افزود: سپاه با مجاهدت در چهار دهه در حساس‌ترین شرایط از سرمایه عزت، شرف و عظمت ایران پاسداری می‌کند، امروز در مقابل توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد سرمایه بزرگ امنیتی هستیم که در دفاع از اسلام، عظمت و پیشرفت جمهوری اسلامی محقق شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نظام اسلامی در همه ابعاد به قدرت نرم و سخت نیاز دارد و سپاه با فعالیت در این دو زمینه بسیار سخت‌کوش و توانمند ظاهر شده، تقویت بنیه دفاعی کشور مسئله مهمی است و باید روز به روز بر قدرت موشکی، سخت افزاری، نرم افزاری، دفاعی افزوده شود تا وجه تمایز نیروهای نظام اسلامی با ارتش‌های جهان حفظ شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به حضور و مقابله همگانی با توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان گفت: دفاع از اسلام، ولایت، جهاد و شهادت در برابر اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی رسالت خطیری است که تک تک افراد جوامع اسلامی به ویژه نسل جوان، دانش‌آموزان، دانشجویان، جامعه روحانیت بر دوش دارند.

وی افزود: امروز مدعیان دروغین اسلام خواهی در منطقه همچون آل‌سعود از کشورهایی حمایت می‌کنند که در کشورهای مسلمان مشغول جنایت هستند و اقدامات و تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی را مورد تائید و حمایت قرار داده و از پشت به دنیای اسلام خنجر می‌زنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به همکاری برخی از کشورهای منطقه از رژیم صهیونیسم گفت: رژیم صهیونیسم پایبند هیچ اصولی نبوده شاید در پشت پرده با آل‌سعود، قطر و احیاناً ترکیه همدستی کرده تا با فشار بر ایران و حزب‌الله تا ارتفاعات جولان جلو آیند، دشمنان از فضای آلوده کشورهای اسلامی و کنفرانس‌های اسلامی سوء استفاده و به خود اجازه می‌دهند همه چیز را از آن خود بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش دیگر سخنان خود درباره ماه رجب و مراسم معنوی اعتکاف تصریح کرد: ماه رجب فرصت طلایی است و مقدمه ماه شعبان و ماه رمضان المبارک است، از الان، باید برای درک ماه شریف رمضان و سفره ضیافت الله آماده باشیم.

وی در ادامه یادآرو شد: بیش از 750 هزار نفر در سراسر کشور و 15 تا 20 هزار نفر در مساجد استان مرکزی برای اعتکاف حضور یافته و در این سه روز خودسازی، مقاومت در برابر هواهای نفسانی، صبر، معنویت را با روزه داری و ذکر خدا تمرین می‌کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با تاکید پیروی از مکتب امیرالمومنین(ع) گفت: صراط مستقیمی که در نماز می‌خوانیم، انعمت علیهم که می‌گوئیم امیرالمؤمنین(ع) و اولاد ایشان است راههای دیگر راه نیستند، اسلام فقط همین است، داعش، القاعده و آل‌سعود، از اسلام بیگانه‌اند ولو خود را مسلمان بنامند.

وی افزود: اسلام همین مکتب اهل بیت(ع) است و تجلی اسلام واقعی، در عمل، نظر، فقاهت و معرفت، مکتب امیرالمؤمنین (ع) و اولاد ایشان که همان مکتب انتظار و مکتب شهادت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حضرت علی (ع) در طول حیات پربرکت خود تلاش های فراوانی در راه آبادانی دنیای اسلام کرده و همواره مدافع مظلومان و ستمدیدگان جهان بودند، معرفت حضرت علی و ائمه اطهار(ع) بهترین گوهر زندگی و چراغ هدایت مسلمانان است واین وظیفه مهم اینک به ولایت فقیه سپرده شده و همه باید قدردان این نعمت بزرگ الهی در جامعه اسلامی باشند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زینب(س) نیز گفت: امید است با اتحاد مسلمانان راه زیارت این بانوی بزرگ راه سوریه باز شده و شر داعش و آل سعود از سر مردم مظلوم این کشور اسلامی کوتاه شود تا مردم این کشور بتوانند در صلح و آرامش زندگی کنند.

وی افزود: آل‌سعود با برخی از کشورهای همسایه به دنبال این هستند تا مرزهای جغرافیایی سال 47 و 48 را برای رژیم غاصب صهیونیسم رقم زنند به جای اینکه از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند اما شاهدیم که برادران افغانی، پاکستانی، سوری، عراقی، حزب‌الله و فلسطین در عرصه مردانگی فتوت و عزت برای پاسداری از حریم اسلام و قرآن از جان خود گذشتند تا سرزمین‌های اسلامی را حفظ کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی وی در بخش دیگر از سخنان خود به انتخابات میان دوره‌ای مجلس اشاره کرد و گفت: دشمن قصد دارد از هر فرصتی برای زیر سؤال بردن مقدسات اسلامی استفاده کند آنان تلاش دارند عناصری را که تا دیروز بی‌نقش بودند امروز فرصت عرض اندام پیدا کنند.

وی افزود: افرادی که برای مجلس انتخاب می‌شوند باید در نظر داشته باشند که همواره در چارچوب نظام و مرجع اسلامی حرکت کنند، هیچ کس مجاز به حریم شکنی نیست و حق ندارد خارج از الگوهای تعریف شده در اسلام و انقلاب حرکت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات