با حضور مسئولان کشوری و استانی

کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران در دانشگاه کردستان آغاز شد

ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران امروز با حضور جمع زیادی از مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه کردستان آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۶۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، پرویز فتحی مدیر مرکز پژوهشی علوم و مهندسی آب دانشگاه کردستان در آیین آغاز بکار این همایش گفت: فراخوان این کنفرانس از آبان سال گذشته از طریق پوستر، وب سایت، پیامک و ایمیل و حتی در قالب نامه هایی در تمام مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و سازمان های اجرایی کشور منتشر شد.

پرویز فتحی گفت: 420 مقاله به دبیرخانه این همایش ملی ارسال شده است که از این تعداد 226 مقاله برای ارائه به صورت پوستر و 124 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی در این کنفرانس پذیرفته شد.
دبیر علمی ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران اظهار کرد: اکثر مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی، سازمان های اجرایی و شرکت های مهندسین مشاور درگیر در پروژه های آبی با ارسال مقالاتی در این کنفرانس ملی حضور دارند.

وی به اهداف این کنفرانس ملی نیز اشاره کرد و افزود: جلب توجه مسئولان کشور به اهمیت منابع آب و لزوم توجه به بحران های آب در سال های اخیر و ارائه راهکارهای اساسی و مدیریت بهینه منابع آب در بخش های مختلف مصرف در کشور از جمله اهداف این کنفرانس است.

فتحی ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان و اندیشمندان در حوزه های مختلف مهندسی آب و ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در عرصه های مختلف مهندسی آب را از دیگر اهداف این کنفرانس ملی ذکر کرد.

مدیر مرکز پژوهشی علوم و مهندسی آب دانشگاه کردستان در ادامه اظهار کرد: مقالات برتر ارائه شده به این کنفرانس ملی، در نشریه علمی پژوهشی تحقیقات منابع آب ایران چاپ خواهد شد.

به گفته وی برای داوری مقالات ارسالی به این کنفرانس ملی از اعضای هیات علمی مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی سراسر کشور استفاده شده است.

ششمین کنفرانس ملی مدیریت منابع آب ایران به همت دانشگاه کردستان و انجمن علوم و مهندسی آب ایران و همکاری وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان حفاظت محیط زیست، استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت آب منطقه ای استان های کردستان و کرمانشاه، یکم تا سوم اردیبهشت سال جاری در دانشگاه کردستان در جریان است

ارسال نظرات
آخرین اخبار