فرمانده سپاه نظرآباد گفت: طی سالهای پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران، سپاه در پاسداری و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن از قبیل خنثی سازی و توطئه ها و تهدیدات داخلی و خارجی توانسته مقتدرانه ایستادگی کند .
کد خبر: ۸۶۶۳۳۵۵
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ علی کوه خیل فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در گفت وگو با خبرنگار بسیج به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران ضمن گرامیداشت این روز بیان کرد: امروز سپاه با بهره گیری از تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای خود را آماده فداکاری در عرصه های گوناگون مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی کرده است .

وی یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامیداشت و افزود: کمتر از سه ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و صدور فرمان حضرت امام (ره) خطاب به شورای انقلاب در تاریخ دوم اردیبهشت 1358 سپاه پاسداران که بعد از پیروزی انقلاب برای حراست از انقلاب به صورت خودجوش تشکیل شده بود رسمیت یافت .

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد یادآور شد: در سال های اخیر تهاجم علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل بی سابقه ای افزایش یافته وبه اوج خود رسیده است؛ طی سالهای پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران، سپاه در پاسداری و صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن از قبیل خنثی سازی و توطئه ها و تهدیدات داخلی و خارجی توانسته مقتدرانه ایستادگی کند .

وی با اشاره به این مهم که سپاه با بهره گیری از تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای خود را آماده فداکاری درعرصه های گوناگون مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی کرده است، گفت : سپاه در عرصه های نظامی و اقتصادی و فن آوری پیشرفت های چشمگیری داشته و در همه حال پشتیبان ولایت فقیه بوده و توانسته با ایجاد پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی با به کار گیری از جوانان با روحیه و با اراده در عرصه سازندگی وگسترش و تقویت فرهنگ جهادی را سرلوحه برنامه اجرایی خود قرار دهد .

 کوه خیل در ادامه گفت: سپاه همواره با اتکا به اسلام و ولایت فقیه و همراهی مردم و کمک سایر قوای مسلح در مقابل هر تجاوزی که لازم بود در هر مکان و در هر زمانی که بود به کمک سایر نیروهای نظامی شتافته تا جلوی رخنه دشمن را بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها