نماینده انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان مرکزی تاکید کرد
نماینده انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان مرکزی گفت: حوزه اجتماعی در کشور هنوز برای رسیدن به جایگاه مطلوب خود فاصله داشته و نیاز است در حوزه اجتماعی و مدیریت اجتماعی کشور تلاش بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۵۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

محمدعلی الهدادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در استان مرکزی، با اشاره به سالروز روز مددکار اظهار داشت: هر ساله در استانه مولا علی(ع) که به عنوان روز ملی مددکاری نیز نامیده شده مراسمی را با هدف تبیین برنامه‌های نظری و علمی مددکاری اجتماعی در کشور و تجلیل از مددکاران فعال در حوزه مددکاری اجتماعی برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در سطح استان 16 دستگاه اجتماعی در حوزه مددکاری اجتماعی فعالیت می‌کنند، برنامه‌های حوزه مددکاری در قالب برنامه‌های اجرایی در دستگاه‌های اجرایی است.

نماینده انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان مرکزی تصریح کرد: آنچه امسال به عنوان شعار سال انتخاب شده "مددکاری اجتماعی و مطالبه‌گری اجتماعی است" و هدفی که دنبال می‌شود حوزه اجتماعی را در کشور برای مسئولین، مجریان و تصمیم‌گیران پررنگ و اهمیت آن را برجسته سازیم که حوزه اجتماعی نیز متولی دارد و بیش از پیش بایستی مورد توجه قرار گیرد.

الهدادی با اشاره به جایگاه کشور در عرصه ارائه خدمات مددکاری اجتماعی گفت: در سطوح متوسط قرار گرفته‌ایم ولی آنچه که تحلیلگران بین‌اللملی انجام داده‌اند بسیار جای کار داریم و باید تلاش کنیم در کشور بایستی بیش از گذشته به حوزه اجتماعی توجه شود، نیاز است در حوزه اجتماعی و مدیریت اجتماعی کشور تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته شعار انجمن مددکاران اجتماعی ایران "سلامت اجتماعی" بود که برنامه‌های بسیاری در دستگاه‌های اجرایی و حتی در کمیسیون‌های مجلس در دستور کار قرار گرفتند که بسیاری از آن‌ها مصوب شدند.

نماینده انجمن مددکاران اجتماعی ایران در استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مبانی اولیه اعتقادی در اسلام مددکاری و کمک به همنوع بوده که در دین اسلام نیز به آن تاکید شده بنابراین واژه مددکاری یک واژه الهی است که جوامع اسلامی با آن آشنایی دیرینه دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات