خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) بر ضرورت فعالیت حوزه جنگ نرم و کلینیک خانواده با همکاری بسیج و دادگستری در خصوص مقابله با حملات دشمنان به کیان خانواده ها به عنوان هسته بنیادین جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۳۶
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محمد علی مختاران در همایش "کلینیک خانواده" که در ساختمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم برگزار شد، با اشاره به آنکه هر جرمی که اتفاق می افتد ریشه آن در خانه و خانواده است و به جهت اهمیت خانواده این همایش تشکیل شده است، گفت: سلول بنیادی جامعه خانواده می باشد و بیشتر به جهت غفلت و ناآگاهی است که خانواده ای دچار آسیب می گردد و باید با بینش و دانش و آگاهی لازم به خانواده ها آسیب های اجتماعی را به حداقل رساند.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین دوران تربیتی یک انسان، دوران کودکی و طفولیت است و کلینیک خانواده، طرحی است که معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با توجه به آسیب های اجتماعی مطرح کرده و برای اولین بار در استان قم توسط ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و به همت حوزه 21 شهید جلالی در شهر قنوات در حال اجرا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه قم با اشاره به آنکه دشمن به ایمان و اخلاق ما و به خانواده ما حمله کرده است، اظهارداشت: باید در این زمینه تشکیل قرارگاه داد و یکی از قرارگاه ها "حوزه جنگ نرم" است که با همپوشانی دادگستری و شورای امر به معروف بسیج تشکیل شده است.

گفتنی است در این همایش یک روزه جواد سعادتمند رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قنوات، حجت الاسلام عادل پور امام جمعه، ائمه جماعات و دهیاران بخش قنوات، فرماندهان و شورای تخصصی بسیج حوزه 21 شهید جلالی حضور داشتند.

پخش کلیپ و بازدید از نمایشگاه معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرائم دادگستری استان واقع در بلوار شهید عابدی خیابان باقرالعلوم(ع) کوچه 2 از دیگر بخش های این همایش بود.





ارسال نظرات
پر بیننده ها