مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

مهلت شرکت در همايش ملي فرهنگ و سبك زندگي شهدا تمدید شد

مديركل بنياد شهيد و ايثارگران آذربايجان شرقي، آخرین مهلت ارسال آثار به همايش سبک زندگی شهدا را 15اردیبهشت اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۳۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، قاسم صمديان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، گفت: اين همايش اول خرداد در پنج قالب مقاله، هنرهاي تجسمي(نقاشي، خط، كاريكاتور و نقاشي ديواري)، معماري شامل طراحی يادمان ها، گلزار شهدا، نمادهاي شهري و ميدان ها، ادبی و فیلم کوتاه در دانشگاه تبريز برگزار مي شود.
وي اهداف توانمندسازي فردي، جمعي و اهتمام به پرورش استعدادها در راستاي فرهنگ ايثارگري و شهادت و حمايت از توليد آثار فاخر فرهنگي و هنري در راستای فرهنگ و سبک زندگی شهدا از اهداف این همایش عنوان کرد.

صمدیان گفت: حفظ و ترويج آثار، ارزش ها، حماسه ها و تجربه هاي دفاع مقدس و شناسايي عوامل تقويت كننده فرهنگ جهاد، ايثار و شهادت از دیگر اهداف برگزاري اين همايش ملي است.
وی افزود: يكي از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تربيت انسان هايي براي تداوم راه شهيدان و ايثارگران بوده و بهترين آموزه در اين مسير توجه به سبك زندگي شهدا است.
مديركل بنياد شهيد و ايثارگران آذربايجان شرقي اظهار کرد: تحقق اقتصادمقاومتي با توجه روزافزون به فرهنگ ايثار و شهادت ميسر بوده و تابعي از تغيير در فرهنگ و سبك زندگي است.

دبير علمي همايش ملي فرهنگ و سبك زندگي شهدا هم در ادامه این نشست گفت: اين همايش برای ارايه الگويي با محور تحقق اقتصادمقاومتي بر اساس سبك زندگي شهدا به جامعه است.
تورج هاشمي افزود: اين همايش ملي جنبه علمي و پژوهشي دارد تا فرهنگ و سیره شهدا امروز در جامعه مبنی مدل سازی و تصمیم سازی قرار گیرد.
وي ادامه داد: علاقه مندان براي شرکت در اين همايش ملي و كسب اطلاعات بيشتر به وبلاگ farhangeshohada.blog.ir مراجعه كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها