مسئول قرار گاه عمار گفت: اسرائیل ابزاری برای پیشبرد منافع آمریکا در منطقه بوده و غربی‌ها باور داشتند که این غده سرطانی می‌تواند جایی برای آنها در منطقه باز کند اما بعد از پیروزی انقلاب این باور دچار خدشه شد و امروز تمامی واق کردن‌هایشان برای این است که ایران را در خاورمیانه سرجایش بنشانند.
کد خبر: ۸۶۶۳۳۲۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی طائب در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی با اشاره به جدال همیشگی حق و باطل در طول تاریخ بشر اظهار داشت: جنگ بین حق و باطل هرگز تمام نخواهد شد و امروز هم اختلاف ایران و امریکا، اختلاف میان حق و باطل است.

وی افزود: اختلاف جمهوری اسلامی ایران با آمریکا تنها به موضوعاتی مانند اقتصاد محدود نمی شود بلکه اختلاف در موضوع حق و باطل است و حق و باطل در کنار هم قرار نمی گیرند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: راهی که امام حسین(ع) انتخاب کرد راه شهادت بود و همین انتخاب باعث شد که افراد وارسته و والا هم رهرو راه او و یارانش باشند، همان مکتبی که شهدا در آن گام گذاشتند.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به امامت امام زمان(عج) و برقراری عدالت جهانی گفت: تحقق عدالت زمانی است که تحت اختیار یک فرد عادل باشد و بی شک آن فرد امام زمان(عج) است که با امامت خود می تواند عدالتی جهانی را در سراسر جهان برقرار کند.

وی افزود: علت غیبت امام زمان(عج) این بود که میان ایشان با دشمن فاصله‌ای نبود، حتی عموی امام زمان(عج) که به جعفر کذاب شهرت یافته بود با دشمن همدست شده بود و خبر تولد فرزند امام حسن عسگری(ع) را به آنان اعلام می‌کرد که زمانی که سربازان به خانه امام حسن عسگری(ع) وارد می‌شدند و هیچ نمی‌یافتند خودشان لقب کذاب را به او دادند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: زمانی که میان دشمن با امام عصر(عج) فاصله بیافتد ایشان ظهور خواهد کرد و پرده غیبت کنار می‌رود و ما نیز از این درد آسودگی می‌یابیم.

حجت‌الاسلام طائب با اشاره به انتخابات پیش روی گفت: در شرایط حساسی قرار داریم و این قطار در حال حرکت است و اگر حواس خود را جمع نکنیم ضرر خواهیم کرد.

وی افزود: در این شرایط بایستی نیروی ایمان را در خود تقویت کرده و نگذاریم که دشمن با افکار گوناگون ما را سست کرده و از ادامه مسیر باز دارد اما باید توجه داشت که منشا استکبارستیزی در دین ماست و ما هرگز در مقابل استکبار کوتاه نمی‌آئیم.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: ما تا جایی پیش خواهیم رفت که حد یقف استکبار باشد و هرکجا که استکبار بایستد ما هم آنجا خواهیم ایستاد. اما استکبار حد یقف ندارد چون که ذاتش بر استکبار و ظلم است و اگر قرار باشد دست از این اقدامات خود بردارد این واژه دیگر معنایی نخواهد اشت.

حجت الاسلام طائف با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ای مشخص به دنبال تغییر ذائقه ملت ایران است، گفت: نفوذی که مقام معظم رهبری از آن نام می‌برند همین تغییر ذائقه است چون با تغییر ذائقه، خدا را فراموش کردن، رفاه‌طلبی و دنیاپرستی و از یاد بردن اهداف و آرمان‌های انقلاب و دشمن را به فراموشی سپردن کار را برای دشمن آسان می‌سازد.

وی افزود: اصلی‌ترین اقدام دشمن برای از پای درآوردن جبهه حق، جنگ نرم است و مهم‌ترین راهبرد در جنگ نرم نفوذ است، البته جنگ نرم مسئله جدیدی نیست؛‌ جنگ نرم اولین نبردی است که علیه آدم توسط شخص شیطان انجام شد.

هدف اصلی آمریکا در مذاکرات، خلع سلاح کردن ایران از سلاح‌های متعارف است

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: امام(ره) فرمودند "آمریکا شیطان بزرگ" است، این فرموده امام (ره) بیهوده نیست یعنی آمریکا سعی می‌کند به تو نفوذ کند و از درون باورهای تو را عوض کند، همان مسیر شیطان را می‌رود، می‌آید چه‌کار می‌کند؟‌ می‌آید از آن باورهای و ارزش‌های تو برای ورود به تو استفاده می‌کند.

حجت الاسلام طائف ادامه داد: آمریکایی‌ها می‌گویند "اگر می‌خواهید اوضاع اقتصادی شما خوب شود،‌ تنها راه این است که با ما ارتباط داشته باشید"، آمریکایی‌ها هیچ مشکلی با بحث هسته‌ای ما ندارند به خوبی می‌دانند که ایران به دنبال ساخت سلاح اتمی نیست متهم کردن ایران به ساخت بمب اتمی ابزاری بود برای خلع سلاح کردن ایران و سپس ایران را از صفحه روزگار حذف کنند.

وی افزود: اسرائیل ابزاری برای پیشبرد منافع آمریکا در منطقه بوده و غربی‌ها باور داشتند که این غده سرطانی می‌تواند جایی برای آنها در منطقه باز کند اما بعد از پیروزی انقلاب این باور دچار خدشه شد و امروز تمامی واق واق کردن‌هایشان برای این است که ایران را در خاورمیانه سرجایش بنشانند.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار به مذاکرات اخیر و بر‌جام پرداخت و گفت: هدف از مذاکرات درواقع رفع تحریم‌های موجود بود در صورتی که امروز دشمن اذعان دارد که رفع کامل تحریم‌ها تا زمانی که ایران از تروریست حمایت می‌کند ممکن نیست، طرف مقابل نشان داد که هرچه جلوتر می‌رویم وعده‌های دروغین مطرح شده است.

وی با اشاره به مقاومت مردمی در سوریه گفت: امروز در سوریه کسانی که معتقد به استکبارستیزی هستند در مقابله با استکبار ایستاده‌اند و به واقع سوریه به زمینی برای مبارزین تبدیل شده که یک شعار را سر می‌دهند و آن نابودی اسرائیل است.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه فرهنگی عمار تصریح کرد: آمریکایی‌ها اذعان کردند که در سه مسئله با ما مشکل دارند، هسته‌ای، تروریست و حقوق بشر که اگر این موارد رفع شود مشکلی با ما ندارند درست مثل زمان صدر اسلام که کفار به پیامبر اسلام(ص) می‌گفتند تو بت‌های ما را پرستش کن و ما خدای تو را.

حجت الاسلام طائف ادامه داد: خوب مشکل هسته‌ای را با کاهش تعداد سانتریفیوژها و پر کردن قلب راکتور اراک رفع کردند حالا برجام‌های بعدی را مطرح می‌کنند می‌خواهند این بار بر سر تروریست با آنان مذاکره کنیم و از حمایت سوریه و حرب‌الله در لبنان دست برداریم مگر نه اینکه آنان نیز در مقابل استکبار ایستاده‌اند و استکبارستیزی منشا در دین ما دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر مردم ما هوشیاری و بیداری خود را حفظ کنند و با بصیرت در مسیر آرمان های نظام گام بردارند همه ترفندهای دشمنان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات