جلسه ستاد برنامه ریزی گرامیداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری شهرستان بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۷۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، جلسه ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری با حضور جانشین سپاه، سرپرست شهرداری، روسای ادارات و مدیران واحدهای کارگری فعالدر محل سالن جلسات سپاه بوکان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه جانشین سپاه بوکان در سخنانی هفته کار و کارگر را بهترین زمان برای عملی کردن شعار سال در بوکان دانست و گفت: همه مسئولان و مردم باید در یک خط واحد برای تحقق اهداف شعار سال حرکت حرکت کنند تا در سالی که مزین به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است شاهد حرکتی انقلابی در راستای شکوفای اقتصاد کشور باشیم.

سرهنگ پاسدار مقصود وکیلی افزود: هفته کار و کارگر بهترین فرصت است تا به صورت عملی کارفرما و کارگر اقدامات جدی را در مورد اقتصاد مقاومتی درون کارگاهای خود پیاده کنند.

وی اظهار کرد: با عملی کردن اقتصاد مقاومتی راندمان تولید بالا خواهد و باعث سود دهی بیشتر کارفرما و به دنبال آن افزایش توان پرداخت ها به کارگر ان خواهد شد.

در ادامه این جلسه فرمانده حوزه بسیج اداری، کارگری و اصناف سپاه بوکان نیز در سخنانی به بیان فعالیتهای انجام شده در هفته کار و کارگر سال گذشته پرداخت و از اعضا خواست تا در سال جدید و در هفته کار و کارگر (۵تا ۱۱اردیبهشت) با برنامه های مناسب و شایسته این هفته را گرامی داشته و از جامعه کارگری و مقام کارگر تجلیل و قدردانی شود.

سرهنگ پاسدار نوبخت عباسیان مهمترین برنامه های هفته کار و کارگر در بوکان را دیدار با خانواده های معظم شهدا، تجلیل از کارگران نمونه و دیدار و سرکشی از کارگاههای فعال دانست و عنوان کرد: در ایام هفته نیز مسابقات ورزشی در رشته های تنیس روی میز، طناب کشی و فوتسال، در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

در این جلسه همچنین رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوکان گفت:امسال برنامه های هفته کارگر با تنوع خاصی با همراهی تمامی اعضاء به اجرا در خواهد آمد.

رحمان شیخه افزود: کارگران و کارفرمایان اکنون سربازان خط مقدم مبارزه با استکبار در بحث اقتصاد هستند و با تمام توان برای تحقق شعار سال مبارزه خواهند کرد.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا به بیان برنامه های پیشنهادی خود جهت برگزاری باشکوه مراسمات این هفته پرداختند.

ارسال نظرات