مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه لردگان با اشاره به اهمیت نماز اول وقت، گفت: تعدادی از اصحاب امام حسین علیه السلام برای اقامه نماز جماعت شهید شدند.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۶۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا نباتی در ابتدای جلسه طرح منزلت نماز ناحیه مقاومت شهرستان لردگان، به اهتمام بیش از پیش به این واجب الهی اشاره كرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان در این جلسه گفت: اهمیت نماز اول وقت آن قدر زیاد است كه امام حسین (علیه السلام ) در كارزار جنگ نماز خود را ترك نكردند.

حجت الا سلام نباتی بیان كرد: نماز اینقدر مهم بود كه حضرت با اینكه می دانستند تعدادی از اصحاب برای اقامه نماز جماعت شهید می شوند ، اما آن ها را فدای نماز كردند كه نماز جماعت برپا شود.

این كارشناس مسائل مذهبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت دادن به نماز افزود: وقتی نماز شروع شد كار تحت الشعاع نماز قرار بگیرد.

دبیر كمیسیون طرح منزلت نماز ناحیه مقاومت بسیج لردگان نیز در حاشیه این جلسه، گفت: هدف از برگزاری این جلسه برپایی هرچه بهتر نماز جماعت درسپاه ناحیه است.

مجتبی شریفی افزود: در جلسات طرح منزلت نماز، راهکارهای اقامه نماز جماعت با طراوت و شادابی هرچه بیشتر و معنویت افزون تر مورد بررسی قرار می گیرد تا کارکنان و بسیجیان بیش از پیش از فرصت های نماز جماعت بهره مند شوند.

ارسال نظرات