بهره برداری از مجموعه استخر و سونای شهید مدرس در جنوب تهران

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 گفت: مجموعه استخر و سونای شهید مدرس به بهره برداری رسیده است و شهروندان می توانند از این امکان ورزشی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۴۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید احمد صفوی با بیان این مطلب افزود: مجموعه استخر و سونای شهید مدرس با مساحتی بالغ بر 2 هزار و 350 مترمربع   افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

صفوی با اشاره به اینکه این مجموعه ورزشی به استخر، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی مجهز است، افزود: تاسیسات و تجهیزات فنی مورد استفاده بر اساس استانداردهای بین المللی نصب شده تا شهروندان در محیطی امن و با آسایش خاطر به فعالیت ورزشی بپردازند.

وی موقعیت مکانی این مجموعه ورزشی را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: سالن چندمنظوره ورزشی، زمین چمن طبیعی، 3 زمین چمن مصنوعی، زمین اسکیت، سالن ورزش های رزمی از دیگر امکانات ورزشی ورزشگاه شهید مدرس است و شهروندان ضمن استفاده از امکانات ورزش آبی، از دیگر خدمات این ورزشگاه نیز می توانند بهره مند شوند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: ورزشگاه شهید مدرس با مساحت 30 هزار مترمربع واقع در مجاورت مترو شهرری در سال 1373 احداث شده است که با ساخت مجموعه استخر و سونا، امکانات ورزشی آن تکمیل ترشد.

بر اساس این گزارش مجموعه استخر و سونای شهید مدرس به مدیریت سازمان ورزش شهرداری تهران اداره می شود و شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 55919826 تماس بگیرند.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار