خبرگزاری بسیج: شهردار باقرشهر در طی پیامی 29 فروردین ماه ، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام غیور مردان ارتشی تبریک گفت .
کد خبر: ۸۶۶۳۲۳۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش ،  گفت : ۲۹ فروردین ماه ، روز پاسداشت غیور مردان ارتشی است که با حماسه آفرینی و ایثار خود در تمامی ابعاد انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی را ایفا کرده اند .

وی در ادامه افزود : تاریخ انقلاب اسلامی به داشتن ارتش و ارتشیان غیور و ایثارگر به خود می بالد و امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و دلاور مردان الهی در پاسداری از مرز و بوم این مملکت حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی کشور همت عالی و ایثارگری های خالصانه دارند .

شهردار باقر شهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامي ايران مظهر ايثار، دليری و شجاعت و آيينه تمام نمای رشادت‌ های بزرگ‌ مردانی است كه شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند ، تصریح کرد :  ارتشیان در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور مقتدرانه خود، هر آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز و حفظ حریم دین و میهن به کار بستند و نشان دادند که نیروهای کارآمد، پرافتخار و مقتدری هستند .

سعید استاد فرج با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب تا کنون در تمامی صحنه ها بسیار تاثیرگذار بوده است، اظهار داشت : ارتشی ‌ها با حفظ آرمان ‌های والای انقلاب اسلامي و دفاع از كيان و تماميت ارضي اين مرز و بوم پيوند و همراهي خود را با ملت حفظ كرده اند .

وی با اشاره به اینکه ارتشیان همواره چون دژی مستحكم و بازوی توانمند نظام در برابر توطئه‌های بی شمار دشمنان ايستادگی كرده اند ، یادآور شد : امروز شاهد شهادت مستشاران ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حریم ال الله هستیم که همچون جنگ تحمیلی در راه اسلام و شعائر اسلامی از جان خود مایه گذاشته اند .

گفتنی است ؛ مجوعه شهرداری باقرشهر، ۲۹ فروردين ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ايران كه پاسداشت مقام و ايثارگری دلير مردان ارتش می باشد را تبريك عرض می نماید و سر بلندی و سرافرازی ايران اسلامی را از خداوند منان خواستار است .

 

ارسال نظرات