13 نفر از پدران آسمانی شهرستان سنندج با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۶۶۳۲۰۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حمید رضا علیشاهی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران صبح امروز در جشن دیدار با پدران آسمانی که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد اظهار کرد: جشن پدران آسمانی برای یازدهمین سال است که درسراسر کشور آغاز شده و کلید آن نیز در سال 87 به همت اداره کل بنیاد شهید کردستان برگزار شد و حفظ وحدت و ارتقاء جایگاه فرهنگی و اجتماعی و همبستگی و همدلی بین فرزندان شهدا از اولویت و اهداف برگزاری این جشن بوده است.


وی گفت: رسم زمانه بر این بوده که مدال افتخار بر سینه های فرزندان جاری شودو به خاطر این افتخار هرگز بر ناراحتی و غم ننشینند چون افتخار طلایه دار ایران اسلامی را بر گردن دارند.

وی ادامه داد: پدرانی که فرزندانی از سلاله ی پاک رسول الله و مطهر از آل الله را راهی کردند تا ما فرزندان امروز بر خود افتخار کنیم و بدانیم که هر وقت آزرده خاطر شدیم به تبعیت از مقام معظم رهبری در خانه ی امید خود حضور پیدا کنیم که تسکین دهنده ی ماست.


علیشاهی ضمن ادای احترام به فرزندان و خانواده های شهدا گفت: ما باید پاسدار خوبی برای پاسداشت خون شهدا باشیم. زیرا شهدا، عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند و اکنون به گردن ما حق بزرگی دارند.


وی افزود: ولادت امام علی (ع) به حق روز پدر نامگذاری شده چون امیرمومنان در عرصه زندگی خانوادگی و همچنین در جایگاه پدر نیز الگویی بی بدیل است.

در ادامه ی این مراسم محمد سلیمانی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان به جایگاه رفیع پدران شهدا اشاره کرد و گفت: احترام به مقدسات،ایستادگی در برابر دشمنان و پرچمداری اخلاق از ویژگی ها مهم پدران شهدا است و به حق فرزندان غیوری را تحویل این جامعه دادند که که تمامی آنها نمونه بارز یاوران حسینی بودند.

در این مراسم از 13 نفر از پدران آسمانی با اهدای لوح و جوایزی با حضور مسئولان استانی و خانواده شهدا تقدیر شد.

ارسال نظرات