خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه قم گفت: ارتشیان با خلق حماسه های بی بدیل در دوران دفاع مقدس و تقدیم بیش از 48 هزار شهید ثابت کردند شایسته اعتماد و حمایت امام و رهبری بوده و هستند.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۸۱
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد رضا با اشاره به صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر روز ارتش، تصریح کرد: امام راحل با هوشیاری و دور اندیشی که داشتند با صدور این فرمان ضمن حفظ و تأیید ارتش در شرایط حساس انقلاب، تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در ادامه تأکید کرد: امروز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر نیروهای مسلح کشور درحفظ تمامیت ارضی و حدود و ثغور میهن اسلامی نقش بسزایی ایفا می کند.

موحد بابیان این که ارتش نیز به مانند دیگر نیروهای مسلح با تقدیم 5 شهید اخیر که در راه دفاع از حرم آل الله به شهادت رسیده اند نیز نقش پر رنگی داشته است گفت: همه این معنویت ها برگرفته از امام خمینی(ره) و پیروی از فرامین رهبری و تاسی از شهدا می باشد .

وی با بیان اینکه توان رزمی نیروهای مسلح موجب بازدارندگی مناسب در برابر تهدیدات دشمنان شده، افزود: امروز، قدرت و توان بازدارندگی نیروهای مسلح موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی و پشتوانه مسئولان دستگاه های دیپلماسی بوده و اگر امروز مذاکره کنندگان ما با اقتدار در مجامع بین المللی صحبت می کنند، به پشتوانه همین اقتدار و قدرت بازدارندگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اظهارکرد: ارتش محصول اعتماد و عنایت حضرت امام خمینی(ره) و هدایت امام خامنه ای (مدظله العالی) است و با طی مسیر رشد و بالندگی به ارتشی مقتدر و حزب اللهی تبدیل شده است.

وی در پایان ضمن گرامیداشت روز ارتش و تبریک این روز به آحاد کارکنان غیور ارتش سرافراز، یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت.
ارسال نظرات