خبرهای داغ:
همایش کلینیک خانواده با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان قم و به همت حوزه 21 شهید جلالی قنوات ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) برگزار گردید.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۵۲
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در همایش یک روزه کلینیک خانواده، حسین حسینی تبار مسئول اداره فرهنگی معاونت اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان قم و نویسنده کتاب " کلینیک خانواده" طی سخنانی گفت: طرح کلینیک خانواده در سال 1388 از زمانی آغاز شد که موضوع و وضعیت طلاق را در استان پیگیری نمودیم و دغدغه مسئولان نسبت به این موضوع ما را برآن داشت تا طرح کلینیک خانواده مطرح شود.
همایش

وی با بیان اینکه خانواده اصلی ترین کانون اصلاح و تربیت در سطح جامعه می باشد بیان داشت: هر جامعه ای برای دوام و پایداری خود به حفظ و استحکام خانواده نیاز دارد و مناسب ترین قدم در راه حفظ خانواده ها پیشگیری از هرگونه بیماری است که ممکن است وارد کانون هر خانواده ای گردد.

وی خاطرنشان نمود: کلینیک خانواده می تواند هم وظیفه درمان و هم وظیفه پیشگیری از وقوع بیماریهای که عامل تاثیرگذار در اضمحلال(طلاق رسمی)و یا حیات بیمار گونه(طلاق عاطفی) را داشته باشد.
همایش

حسینی تبار نویسنده کتاب"طلاق چرا" درادامه سخنان خود به برنامه ریزی و اجرای طرح های بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت در خصوص تقویت بنیان خانواده و جلوگیری از رشد نرخ طلاق در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بسیج در تمامی عرصه ها پیشقدم است، فراخوان بسیجیان در خصوص تخصص های رشته های جامعه شناسی، روانشناسی و علوم تربیتی و اختصاص هر یک از مشاوران به یکی از پایگاهها و مراکز بسیج بخشی از اقدامات این معاونت با همکاری داوطلبانه ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) می باشد.

وی در پایان اظهار داشت: با برگزاری این همایش، طرح کلینیک خانواده آغازشده و بسیج در تمامی زمینه ها از جمله این طرح ورود پیدا نموده که به همت این نیروی مردمی ان شاءالله آسیب های اجتماعی در جامعه را کاهش خواهیم داد.
همایش

در این همایش، مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) و حجت الاسلام یزدی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم نیز سخنرانی کردند.

ارسال نظرات