حمید
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع):
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: ظهور فرق ضاله حربه آشکار دشمن برای نفوذ به اعتقادات ملی و مذهبی مردم و ترویج افکار انحرافی است.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۲۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام "محمد رضا عباسی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در جمع بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه آبدانان با اشاره به اهمیت احیای سبک زندگی اسلامی و طب سنتی ، گفت: احیای طب سنتی یکی از ملزومات سبک زندگی اسلامی است.

وی بیان کرد: اگر طب سنتی و اسلامی در کشور نهادینه شود، تحول بزرگی در زمینه‌های مختلف رخ خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: می‌توان به این مسئله اذعان کرد که طب سنتی قادر به درمان بسیاری از بیماری‌هاست، ولی به این نکته هم باید اشاره کرد که درمان در طب سنتی زمان‌بر؛ ولی پایدارتر است.

وی افزود: یک مجلس انقلابی مجلسی است که نمایندگان آن، اساس و اهداف انقلاب و ضروریات انقلاب و زمینه های شکل گیری انقلاب اسلامی را خوب بشناسد ، آمریکا ستیز، سازش ناپذیر با استکبار بوده و در همین راستا گام بردارد.

حجت الاسلام عباسی بیان کرد: نباید احساسی و قومی و قبیله ای نمایندگان مجلس را انتخاب کرد ، بلکه برای اینکه مجلس انقلابی داشته باشیم باید به نماینده ای رای بدهیم که به فکر حل مشکلات مردم و طبق شاخصه های مقام معظم رهبری انتخاب شود.

وی با تشریح اعتقادات فرق ضاله دراویش ، گفت: ظهور فرق ضاله حربه آشکار دشمن برای نفوذ به اعتقادات ملی و مذهبی مردم و ترویج افکار انحرافی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار