رئیس هیات ورزش‌ نابینایان استان مرکزی از حضور دو نفر از ورزشکاران ارزنده این استان در مسابقات دو و میدانی نابینایان قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۳۱۱۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

مصطفی رسولی اظهار کرد: امسال در مسابقات دو و میدانی نابینایان قهرمانی کشور کیان علمدار و علی باقری از تیم دو و میدانی نابینایان استان حضور دارند.

وی بیان کرد: مسابقات دو و میدانی نابینایان قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر 17  و 18 سال در دو بخش آقایان و بانوان امروز در تهران برگزار می‌شود.

رئیس هیات ورزش نابینایان استان مرکزی افزود: ورزشکاران نابینای استان در رده سنی 12 سال در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند.

رسولی با اشاره به مشکل نبود اسپانسر اظهار کرد: هزینه مسابقات کشوری را فدراسیون پرداخت می‌کند، اما برای شرکت در مسابقات باشگاهی با مشکل نبود اسپانسر به منظور تأمین هزینه‌های مربوطه مواجه هستیم.

رسولی اظهار داشت: به علت نبود اعتبارات مالی تیم دو و میدانی نابینایان استان به مدت پنج سال است که نتوانسته‌ در مسابقات باشگاهی حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه رسانه‌هایی همانند رادیو و تلویزیون باید تبلیغاتی برای  تیم دو و میدانی نابینایان در نظر بگیرند، گفت: تیم‌های معلولین، نابینایان و ناشنوایان کشور به حمایت بیشتری از جانب مسئولان نیاز دارند.

رسولی با اشاره به برگزاری مسابقات گلبال نابینایان قهرمانی کشور خاطر نشان کرد: بر اساس تقویم اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان مسابقات گلبال نابینایان قهرمانی کشوری با شرکت تمامی استان‌ها در مرداد‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: برای آمادگی هرچه بیشتر تیم گلبال نابینایان استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور نیز در نظر داریم مسابقات دوستانه‌ای با تیم گلبال ساوه برگزار کنیم.

رئیس هیات ورزش نابینایان استان مرکزی افزود: تیم شنا برای نابینایان زیر 12 سال تشکیل و استخر دانشگاه آزاد به منظور آموزش این افراد در نظر گرفته شده است تا با تمرین بیشتر بتوانند در مسابقات کشوری حضوری موفق داشته باشند.






ارسال نظرات