دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برجام فریب شیطان برای عقب ماندگی در اقتصاد کشور است

سپاه کربلا با یاری از خداوند تبارک و تعالی در سالی که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفت برجام و پسابرجام را فریب شیطان برای دلخوشی و عقب ماندگی دانسته و هشیارانه سعی دارد با همه توان و استعداد خود در تحقق منویات مقام عظمای ولایت مجاهدت نموده و مصمم است تا برای بدست آوردن استقلال و عزت ملت گام های اساسی محکم بردارد.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۲۳
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶




خبرگزاری بسیج مازندران، در آستانه دوم اردی بهشت ماه سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ره) در سال 1358 مبنی بر ضرورت تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه کربلای مازندران با گرامی داشت این روز بیانیه ای صادر کرد در این بیانیه آمده است:

در حالی وارد سی و هشتیمن سالروز فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می شویم که فرصت و نعمت ماه استجابت دعای مستغفرین، رجب المرجب و در آستانه میلاد حضرت امیر المومنین علی(ع) مهیا می گردد.

سپاه کربلا مازندران در سالی که ابتدا و انتهای آن مزین به میلاد حضرت ام ابیها، فاطمه زهرا(س) کوثرهدایت است امیدآن دارد تا ملت مومن، آزاده و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران همدل و همزبان با سپاه و بسیج، در کمال صحت و سلامتی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان نائب الامام حضرت آیه الله خامنه ای مدظله العالی سیره علوی،و فاطمی را سر لوحه زندگی اصیل اسلامی قرار داده و در جهت اهداف متعالی اسلام و خدمت به مظلومین و مسلمین جهان گام هایی با صلابت بردارد.

پاسداران و بسیجیان این مرز و بوم ضمن شکر ایزدمنان، استعانت در تحقق راستین اهداف نظام انقلاب اسلامی را در توفیق خدمت به ملتش خواهان است و افتخار دارد که در مقدس ترین نهاد ارزشی نظام اسلامی با عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرماندهی سلاله پاک فاطمه زهرا(س) و سیدالشهدا(ع) جانانه در راه تعالی بخشی اهداف نظام الهی، سیاسی اسلام در زمینه های گوناگون اعم از فرهنگی، اقتصادی ، علمی، سیاسی، اجتماعی،امنیت بخشی و نظامی،اقدام و عمل می کند.

بسیجیان و پاسداران این نهاد مقدس افتخار دارد که در ایجاد خدمت رسانی به جوامع انسانی و امم مظلوم جهان از هر گونه اقدامی دریغ نورزیده وبا نشان دادن اقتدارنظام در زمانهای حساس و به هنگام در مسایل دفاعی نیز باهشیاری نیروهای نظامی در اقدام بجا و به موقع، موجبات خشنودی ولی امر مسلمین جهان و ملت عزتمند را فراهم ساخته است.

سپاه کربلا با یاری از خداوند تبارک و تعالی در سالی که به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام گرفت برجام و پسابرجام را فریب شیطان برای دلخوشی و عقب ماندگی دانسته و هشیارانه سعی دارد با همه توان و استعداد خود در تحقق منویات مقام عظمای ولایت مجاهدت نموده و مصمم است تا برای بدست آوردن استقلال و عزت ملت گام های اساسی محکم بردارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مازندران اعم از نیروهای بسیجی و پاسدارش با اعتقاد بر مسئله عقلانی تقویت سیستم های دفاعی و نظامی، به اقتضای موضوعات جاریه، علاوه بر آمادگی ومجاهدت درمسائل اقتصادی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، دفاع از مظلومان در اقصی نقاط عالم را برمبنای لبیک به ندای« یاللمسلم »، برخود فرض دانسته و در آن راستا نیز به وقت نیاز، فداکاری و جانفشانی خواهدکرد.

عبور افتخارآمیز و مقتدرانه نظام اسلامی از تلاطم فتنه‌ها و اغتشاشات ضدانقلاب، گذر ازتنگناهای نظامی، اقتصادی و سیاسی دوره دفاع مقدس تا خنثی‌سازی توطئه‌های شیطانی استکبار جهانی از جمله فتنه سال 1388 و دیگر آزمون‌های بزرگ در سنجش بصیرت و آگاهی، جملگی مرهون حضور شکست‌ناپذیر و پرصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های دفاع از نظام بوده است.

افتخارآفرینی پاسداران در کنار دیگر نیروهای مسلح در هشت سال جنگ تحمیلی آیینه‌ای روشن ایثارگری‌ها و حماسه وصف‌ناشدنی آنها با تأسی از سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) است.

سپاهکربلا ضمن گرامی داشتسالروز تاسیس سپاه پاسداران، حضور پویا و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی‌، اقتصادی‌، علمی و نظامی را درخشان و ارزنده می‌داند که نیروهای حزب‌اللهی و ولایتمدار آن همچون دوران دفاع مقدس با همت و اراده مستحکم خود در اجرای پروژه‌های راهبردی و کلان کشور کارآمدی و کارآیی خود را نشان داده است.

سپاه کربلای مازندران با تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا، با بهرهمندی ازتجربیات ارزشمند حماسه هشت ساله دفاع مقدس و ایجاد وحدت و همدلی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آمادگی کامل دارد تا هرگونه تهدید و تجاوز به میهن اسلامی را با اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه پاسخ کوبنده و محکم دهد.

در دوم اردیبهشت سال 1358 رهبرکبیر انقلاب اسلامیامام خمینی(ره) با تدبیرو حکمتخود فرمان شکل گیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را صادر کرد و این تاریخ به عنوان سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و ارزشی با فعالیت پاسداران و بسیجیان مومن و ولایتمدارش در حفاظت و حراصت از ارزشهای الهی اسلامیدر همیشهتاریخ ماندگار مانده است.

سپاه کربلا این روز ارزشمند و افتخار آفرین را گرامی داشته و آرزویعزت، سلامتی و توفیق برایهمه‌بسیجیان، پاسداران و فرماندهان ولایتمدار سپاه در سال همدلی و همزبانی دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها