شعبانی در گفتگو با «بسیج»:

ویژگی های اخلاقی و فکری مدافعان حرم مستندسازی شود

این مستند ساز گفت: پوشش رسانه ای و خبری شهدای مدفع حرم کم است و نیاز است که برای آنها مستند ساخته شود تا ویژگی های اخلاقی و خط فکری شان به نسل امروزی معرفی شود.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۱۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶
مرتضی شعبانی یکی از مستند سازان کشور در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به ساخت مستندهای شهدای مدافع حرم گفت: قطعا مستند های شهدای مدفاع حرم تاثیر گذار است چون هر روز خبر شهادت چند نفر از هموطنانمان به گوش همگان می رسد و این سوال برای مردم پیش می آید که این شهدا چرا و چگونه به شهادت رسیده اند؟

وی افزود: پوشش رسانه ای و خبری شهدای مدافع حرم کم است و نیاز است که برای آنها مستند ساخته شود تا ویژگی های اخلاقی و خط فکری شان به نسل امروزی معرفی شود.

شعبانی خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم به دنیا پشت کرده اند و به خاک کشور مسلمان رفته اند تا از اسلام دفاع کنند و نگذارند که دشمن به خطوط مقدم ما نزدیک شود و این کارشان، یک کار ارزشی است اما متاسفانه آثار و مستندهای شهدای مدافع حرم یک ضعفی دارد که در آن حق مطلب ادا نشده است.

این مستند ساز اضافه کرد: عمده ترین ضعف این مستندها،عجله کردن برای ساخت آن است و همین موضوع باعث می شود که وقت زیادی برای آن گذاشته نشود.
وی در پایان گفت: پیشنهاد می شود که برای تولید آثار مستند شهدای مدافع حرم، وقت بیشتری صرف شود تا مستند با کیفیت بالا به دست مخاطبان برسد.

ارسال نظرات