خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فاز دوم طرح جامع خودروئی با افزایش 75 دستگاه از ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری، تجهیز ماشین آلات آتش نشانی و امداد رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز امروز آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۰۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهردار تبریز در این مراسم با اشاره به رويكرد شهرداری اين شهر،نسبت به تجهيز ناوگان خدمات شهری شهرداری تبریز به 75 دستگاه ماشین آلات مکانیزه این حرکت را گامی موثر برای پیشبرد اهداف این سازمان در راستای توسعه پایدار شهر و آماده سازی کلانشهر تبریز برای سال 2018 برشمرد.

صادق نجفی افزود: این تجهیز در راستای اجرای فاز دوم از طرح جامع خودرویی خدمات شهری تبریز با هزینه ای افزون بر660 میلیارد ریال صورت گرفته است.

وی گفت: این دستگاه ها به علت طراحی اصولی کارشناسان سازمان خدمات موتوری و بهره گیری از توان تولید داخل استان، دارای کارکردهای موثرتری نسبت به ماشینهای قدیمی است.

نجفی اظهار داشت: ماشین های افزوده شده به این ناوگان بطور مجرا شامل 50 دستگاه ماشین حمل زباله، 15 دستگاه ماشین دو کابین ریچ و 10 دستگاه نمک پاش مکانیزه می شود.

شهردار تبریز افزایش ظرفیت حمل زباله، جلوگیری از اصطکاک بیش از حد در حمل زباله و نخاله، تجهیز کامیونت ها به مخازن مجزای شیرابه، طراحی بدنه برای نمایش تبلیغات شهری و پیام های آموزشی، تخلیه آسان و ایمنی بالا را از جمله تفاوت های فنی 50 دستگاه ماشین حمل زباله نسبت به کامیونت های قدیمی عنوان کرد.

نجفی با اشاره به اینکه عمر مفید این کامیونت ها از سه سال به بیش از ۶ سال افزایش یافته است و دلیل این امر تغییر کاربری این خودروها از سرعتی به قدرتی است، گفت: کاهش ۳۰ درصدی هزینه های این کامیونت ها نسبت به خودروهای مشابه در سایر استان ها از دیگر مزایای این دستگاه ها به شمار می رود.

شهردار تبریز با اشاره به اعمال سیاست های توسعه ای جدید در سازمان های زیرمجموعه شهرداری تبریز و اجرای طرح های مختلف از جمله طرح جامع خودروئی برای تجهیز و نوسازی ناوگان موتوری شهرداری تبریز، گفت: این روند تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه داشته و به زودی این ماشین مکانیزه در اختیار مناطق و حوزه های مربوطه قرار می گیرد.

ارسال نظرات