خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: ما باید اقدام و عمل را در زمینه اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهیم و یکی از مصداق های آن خرید کالای ایرانی است.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۹۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در هیئت عاشقان ولایت فروردین ماه اظهار کرد: ما باید اقدام و عمل را در زمینه اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهیم و یکی از مصداق های آن خرید کالای ایرانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت:همه ساله رهبر معظم انقلاب اهم فعالیت ها و کارهایی را که در طول سال باید انجام شود را در حرم امام رضا(ع) تبیین می کنند و ما باید این سخنان را سرلوحه قرار دهیم تا در طول سال بتوانیم در کار خود و پیشرفت کشور موفق باشیم.

مهدی صادق احمدی عنوان کرد: ما در آستانه پنجم اردیبهشت ماه، سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس هستیم آمریکایی که تمام مشکلات ما از ابتدای انقلاب از اوست. این آمریکا بوده است که در طول تمام دوره های انقلاب، در راه پیشرفت آن سنگ اندازی کرده است.

وی افزود : ما باید با توجه به شعار سال اقدام و عمل را در بحث اقتصاد مقاومتی سرلوحه کار خود قرار دهیم و چشم ما به دولت و بعضی نهادها نباشد . ما می توانیم در زندگی خود هم این اقدام را عملی کنیم مثلا می توانیم از خرید کالای خارجی بپرهیزیم و یا با امکانات موجود خود، در راه تولید قدمی برداریم یا در مصرف ، به خصوص مصرف آب صرفه جویی کنیم.

وی با اشاره به وظیفه ما در بسیج خاطر نشان کرد: از اولین کارهای خود در این سال باید سازماندهی بسیج در حلقه ها باشد. ارتباط بین پایگاه برادران و خواهران در راستای رفتار سازی امر به معروف و نهی از منکر در طول سال امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 12165

ارسال نظرات
پر بیننده ها