یک استاد دانشگاه در گفتگو با «بسیج»:
حسن خادمی گفت: دولت برجام را زودبازده تصور می‎ساخت تا از این طریق بتواند آرای انتخاباتی را کسب کند در حالی‎که اقتصاد مقاومتی فرایند زمان بر است که در این فرصت کوتاه برای دولت دستاورد مطلوب را نشان نخواهد داد.
کد خبر: ۸۶۶۲۹۹۷
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

حسن خادمی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تداوم عهدشکنی های آمریکا در برجام، اظهار داشت: دولت یازدهم دچار اختلاف بین تیم اقتصادی و سیاسی گشته است و این عدم هماهنگی توسط آقای سیف در نشست بانک جهانی افشا شد.

وی با بیان اینکه رسانه‎های اصلاح طلب سخنان رییس بانک مرکزی را نقض و تکذیب کردند افزود: عدم همسویی اظهارات سیف با سیاست های دولت باعث شد تا رسانه‎های اصلاح طلب گفتار رئیس بانک مرکزی را نقض و تکذیب کنند تا جایگاه انتخاباتی پیش روی خود را از دست ندهند.

خادمی گفت: آنچه واقعیت است و دولت کتمان می‎کند این است که برجام بهانه‎ای بیشتر برای نفوذ اقتصادی آمریکا و اروپا نبوده و آنها درصدد تغییر اقتصادی برای کشورمان نبوده‎اند.

این استاددانشگاه خاطر نشان کرد: دولت برجام را زودبازده تصور می‎ساخت تا از این طریق بتواند آرای انتخاباتی را کسب کند در حالی‎که اقتصاد مقاومتی فرایند زمان بر است که در این فرصت کوتاه برای دولت دستاورد مطلوب  را نشان نخواهد داد.

خادمی اذعان داشت: دولت شفافیت لازم برای مردم ندارد و اگر واقعیت شعارگونه برجام را به مردم توضیح دهد بسیاری از مردم تغییرات 180 درجه در افکار خود ایجاد می‎کنند.

ارسال نظرات